Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Program
Akademia Rozwoju Szkolenie Dofinansowane
Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Dofinansowanym
AKADEMIA ROZWOJU
Akademia Rozwoju 1 dzień
ROLA PRACOWNIKÓW
Wprowadzenie. Zakres obowiązków i odpowiedzialność uczestników szkolenia w kontekście umiejętności interpersonalnych. Kluczowe kompetencje pracowników. Tworzenie indywidualnego wykresu kompetencji pracowników – analiza mocnych i słabych stron w nawiązaniu
do własnego poziomu umiejętności interpersonalnych.
KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA
Czym jest komunikacja? Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę. Kanał wzrokowy, kinestetyczny, słuchowy – dopasowanie słownictwa w dialogu bezpośrednim, optimum dystansu. Reguła pierwszego wrażenia przez telefon. Indywidualne treningi tworzenia pierwszego wrażenia uczestników szkolenia. Pytania zamknięte i otwarte. Trening aktywnego słuchania – reguła pierwszeństwa, efekt świeżości, zasada 5+/- 2. Parafraza, odzwierciedlanie uczuć, dowartościowywanie rozmówcy. Komunikacja werbalna i niewerbalna. Gestykulacja, ton głosu, wyraz twarzy, wizerunek – teoria i analiza mowy ciała w nawiązaniu do pozytywnego kontaktu. Indywidualna praca nad głosem i dykcją. Treningi autoprezentacyjne i komunikacyjne – praca nad mocnymi i słabymi stronami uczestników. Indywidualne określenie stylu komunikacyjnego i roli w grupie na podstawie narzędzi psychologicznych. Praca z kamerą nad elastycznością wypowiedzi.
BUDOWANIE PEWNOŚCI SIEBIE
Techniki wzmacniające pewność siebie. Odkrywanie własnych mocnych i słanych stron. Mocne strony – jak je dobrze wykorzystywać. Słabe strony - jak z nimi walczyć. Przyczyny zaniżania własnej samooceny. Jak zmienić zdanie na swój temat. Akceptacja wad. Treningi budujące pewność siebie.
Akademia Rozwoju 2 dni
ROLA PRACOWNIKÓW
Wprowadzenie. Zakres obowiązków i odpowiedzialność uczestników szkolenia w kontekście umiejętności interpersonalnych. Kluczowe kompetencje pracowników. Tworzenie indywidualnego wykresu kompetencji pracowników – analiza mocnych i słabych stron w nawiązaniu
do własnego poziomu umiejętności interpersonalnych.
KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA
Czym jest komunikacja? Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę. Kanał wzrokowy, kinestetyczny, słuchowy – dopasowanie słownictwa w dialogu bezpośrednim, optimum dystansu. Reguła pierwszego wrażenia przez telefon. Indywidualne treningi tworzenia pierwszego wrażenia uczestników szkolenia. Pytania zamknięte i otwarte. Trening aktywnego słuchania – reguła pierwszeństwa, efekt świeżości, zasada 5+/- 2. Parafraza, odzwierciedlanie uczuć, dowartościowywanie rozmówcy. Komunikacja werbalna i niewerbalna. Gestykulacja, ton głosu, wyraz twarzy, wizerunek – teoria
i analiza mowy ciała w nawiązaniu do pozytywnego kontaktu. Indywidualna praca nad głosem i dykcją. Treningi autoprezentacyjne i komunikacyjne – praca nad mocnymi i słabymi stronami uczestników. Indywidualne określenie stylu komunikacyjnego i roli w grupie na podstawie narzędzi psychologicznych. Praca z kamerą nad elastycznością wypowiedzi. W przypadku 2 dni szkolenia – określenie tematów wystąpień na 2 dzień szkolenia.
ASERTYWNOŚĆ
Wyjaśnienie pojęcia asertywność. Typy postaw i zachowań. Postawa asertywna, uległa, agresywna. Zalety oraz wady bycia asertywnym. Tworzenie komunikatów typu JA oraz komunikatów typu TY. Asertywne wyrażanie opinii oraz krytyki. Praktyczne zastosowanie technik asertywnych – „zdarta płyta”, „odroczenie asertywne”, „asertywne pytanie”, metoda jujitsu. Zasady oraz techniki asertywnej odmowy. Radzenie sobie z odmową. Indywidualny trening asertywności.
BUDOWANIE PEWNOŚCI SIEBIE
Techniki wzmacniające pewność siebie. Odkrywanie własnych mocnych i słanych stron. Mocne strony – jak je dobrze wykorzystywać. Słabe strony - jak z nimi walczyć. Przyczyny zaniżania własnej samooceny. Jak zmienić zdanie na swój temat. Akceptacja wad. Treningi budujące pewność siebie.
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
Przygotowanie wystąpienia. Narzędzia wspierające. Skupienie na sobie uwagi słuchaczy. Budowanie relacji z publicznością. Kontakt wzrokowy. Podtrzymywanie zainteresowania. Odpowiedni przekaz marketingowy – optimum słów, dobór prezentacji, marketingowe podtrzymywanie uwagi. Czcionki szeryfowe i bezszeryfowe i wpływ na kanał wzrokowy. Trudne sytuacje i słuchacze w trakcie prezentacji. Sposoby na pozbycie się tremy przed wystąpieniem. Odpowiednia postawa ciała, mimika
i gestykulacja. Indywidualne treningi z użyciem kamery – analiza mocnych i słabych stron.
Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Dofinansowanym
AKADEMIA ROZWOJU
Akademia Rozwoju 1 dzień
ROLA PRACOWNIKÓW
Wprowadzenie. Zakres obowiązków i odpowiedzialność uczestników szkolenia w kontekście umiejętności interpersonalnych. Kluczowe kompetencje pracowników. Tworzenie indywidualnego wykresu kompetencji pracowników – analiza mocnych i słabych stron w nawiązaniu
do własnego poziomu umiejętności interpersonalnych.
KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA
Czym jest komunikacja? Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę. Kanał wzrokowy, kinestetyczny, słuchowy – dopasowanie słownictwa w dialogu bezpośrednim, optimum dystansu. Reguła pierwszego wrażenia przez telefon. Indywidualne treningi tworzenia pierwszego wrażenia uczestników szkolenia. Pytania zamknięte i otwarte. Trening aktywnego słuchania – reguła pierwszeństwa, efekt świeżości, zasada 5+/- 2. Parafraza, odzwierciedlanie uczuć, dowartościowywanie rozmówcy. Komunikacja werbalna i niewerbalna. Gestykulacja, ton głosu, wyraz twarzy, wizerunek – teoria i analiza mowy ciała w nawiązaniu do pozytywnego kontaktu. Indywidualna praca nad głosem i dykcją. Treningi autoprezentacyjne i komunikacyjne – praca nad mocnymi i słabymi stronami uczestników. Indywidualne określenie stylu komunikacyjnego i roli w grupie na podstawie narzędzi psychologicznych. Praca z kamerą nad elastycznością wypowiedzi.
BUDOWANIE PEWNOŚCI SIEBIE
Techniki wzmacniające pewność siebie. Odkrywanie własnych mocnych i słanych stron. Mocne strony – jak je dobrze wykorzystywać. Słabe strony - jak z nimi walczyć. Przyczyny zaniżania własnej samooceny. Jak zmienić zdanie na swój temat. Akceptacja wad. Treningi budujące pewność siebie.
Akademia Rozwoju 2 dni
ROLA PRACOWNIKÓW
Wprowadzenie. Zakres obowiązków i odpowiedzialność uczestników szkolenia w kontekście umiejętności interpersonalnych. Kluczowe kompetencje pracowników. Tworzenie indywidualnego wykresu kompetencji pracowników – analiza mocnych i słabych stron w nawiązaniu
do własnego poziomu umiejętności interpersonalnych.
KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA
Czym jest komunikacja? Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę. Kanał wzrokowy, kinestetyczny, słuchowy – dopasowanie słownictwa w dialogu bezpośrednim, optimum dystansu. Reguła pierwszego wrażenia przez telefon. Indywidualne treningi tworzenia pierwszego wrażenia uczestników szkolenia. Pytania zamknięte i otwarte. Trening aktywnego słuchania – reguła pierwszeństwa, efekt świeżości, zasada 5+/- 2. Parafraza, odzwierciedlanie uczuć, dowartościowywanie rozmówcy. Komunikacja werbalna i niewerbalna. Gestykulacja, ton głosu, wyraz twarzy, wizerunek – teoria
i analiza mowy ciała w nawiązaniu do pozytywnego kontaktu. Indywidualna praca nad głosem i dykcją. Treningi autoprezentacyjne i komunikacyjne – praca nad mocnymi i słabymi stronami uczestników. Indywidualne określenie stylu komunikacyjnego i roli w grupie na podstawie narzędzi psychologicznych. Praca z kamerą nad elastycznością wypowiedzi. W przypadku 2 dni szkolenia – określenie tematów wystąpień na 2 dzień szkolenia.
ASERTYWNOŚĆ
Wyjaśnienie pojęcia asertywność. Typy postaw i zachowań. Postawa asertywna, uległa, agresywna. Zalety oraz wady bycia asertywnym. Tworzenie komunikatów typu JA oraz komunikatów typu TY. Asertywne wyrażanie opinii oraz krytyki. Praktyczne zastosowanie technik asertywnych – „zdarta płyta”, „odroczenie asertywne”, „asertywne pytanie”, metoda jujitsu. Zasady oraz techniki asertywnej odmowy. Radzenie sobie z odmową. Indywidualny trening asertywności.
BUDOWANIE PEWNOŚCI SIEBIE
Techniki wzmacniające pewność siebie. Odkrywanie własnych mocnych i słanych stron. Mocne strony – jak je dobrze wykorzystywać. Słabe strony - jak z nimi walczyć. Przyczyny zaniżania własnej samooceny. Jak zmienić zdanie na swój temat. Akceptacja wad. Treningi budujące pewność siebie.
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
Przygotowanie wystąpienia. Narzędzia wspierające. Skupienie na sobie uwagi słuchaczy. Budowanie relacji z publicznością. Kontakt wzrokowy. Podtrzymywanie zainteresowania. Odpowiedni przekaz marketingowy – optimum słów, dobór prezentacji, marketingowe podtrzymywanie uwagi. Czcionki szeryfowe i bezszeryfowe i wpływ na kanał wzrokowy. Trudne sytuacje i słuchacze w trakcie prezentacji. Sposoby na pozbycie się tremy przed wystąpieniem. Odpowiednia postawa ciała, mimika
i gestykulacja. Indywidualne treningi z użyciem kamery – analiza mocnych i słabych stron.
Akademia Rozwoju Szkolenie Dofinansowane
Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Dofinansowanym
AKADEMIA ROZWOJU
Akademia Rozwoju 1 dzień
ROLA PRACOWNIKÓW
Wprowadzenie. Zakres obowiązków i odpowiedzialność uczestników szkolenia w kontekście umiejętności interpersonalnych. Kluczowe kompetencje pracowników. Tworzenie indywidualnego wykresu kompetencji pracowników – analiza mocnych i słabych stron w nawiązaniu
do własnego poziomu umiejętności interpersonalnych.
KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA
Czym jest komunikacja? Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę. Kanał w...
Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Dofinansowanym
AKADEMIA ROZWOJU
Akademia Rozwoju 1 dzień
ROLA PRACOWNIKÓW
Wprowadzenie. Zakres obowiązków i odpowiedzialność uczestników szkolenia w kontekście umiejętności interpersonalnych. Kluczowe kompetencje pracowników. Tworzenie indywidualnego wykresu kompetencji pracowników – analiza mocnych i słabych stron w nawiązaniu
do własnego poziomu umiejętności interpersonalnych.
KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA
Czym jest komunikacja? Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę. Kanał w...