Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Tematyka: | Biznes i zarządzanie » Zarządzanie |
---|
Program
Akademia Zarządzania Szkolenie Dofinansowane
Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Dofinansowanym
AKADEMIA ZARZĄDZANIA
Akademia Zarządzania 1 dzień
ROLA PRACOWNIKÓW FIRMY
Wprowadzenie. Zakres obowiązków i odpowiedzialność uczestników szkolenia w kontekście zarządzania i kierowania zespołem. Kluczowe kompetencje pracowników. Tworzenie indywidualnych wykresów kompetencyjnych pracowników – analiza mocnych i słabych stron w nawiązaniu
do własnego poziomu umiejętności zarządzania.
KOMUNIKACJA JAKO PODSTAWOWY ELEMENT ZARZĄDZANIA
Czym jest komunikacja? Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę. Kanał wzrokowy, kinestetyczny, słuchowy – dopasowanie słownictwa w dialogu bezpośrednim, optimum dystansu. Reguła pierwszego wrażenia. Indywidualne treningi tworzenia pierwszego wrażenia uczestników szkolenia. Pytania zamknięte i otwarte. Trening aktywnego słuchania – reguła pierwszeństwa, efekt świeżości, zasada 5+/- 2. Parafraza, odzwierciedlanie uczuć, dowartościowywanie rozmówcy. Komunikacja werbalna i niewerbalna. Gestykulacja, ton głosu, wyraz twarzy, wizerunek – teoria i analiza mowy ciała w nawiązaniu do pozytywnego kontaktu z pracownikami.
MOTYWACJA I DELEGOWANIE ZADAŃ
Rodzaje i funkcje motywacji, skuteczne motywowanie pracowników, treningi motywacyjne, szukanie przyczyn braku motywacji u pracowników, promowanie i nagradzanie działań grupowych, aktywne uczestnictwo lidera w pracach grupy, motywowanie a stymulowanie pracowników, wpływ osobowości człowieka na motywowanie, rodzaje motywatorów.
SYSTEMY OCEN PRACOWNIKÓW
Analiza kultury organizacyjnej, opracowanie Systemu Okresowych Ocen Pracowniczych – określenie kryteriów oraz narzędzi oceny, zalety korzystania z SOOP, szkolenie osoby oceniającej i ocenianej, ocena 360 stopni i zalety jej wykorzystania w firmie, oceny 360 stopni- cele, metody, program, ocena 360 jako element wsparcia dla SOOP.
Akademia Zarządzania 2 dni
ROLA PRACOWNIKÓW FIRMY
Wprowadzenie. Zakres obowiązków i odpowiedzialność uczestników szkolenia w kontekście zarządzania i kierowania zespołem. Kluczowe kompetencje pracowników. Tworzenie indywidualnych wykresów kompetencyjnych pracowników – analiza mocnych i słabych stron w nawiązaniu
do własnego poziomu umiejętności zarządzania.
KOMUNIKACJA JAKO PODSTAWOWY ELEMENT ZARZĄDZANIA
Czym jest komunikacja? Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę. Kanał wzrokowy, kinestetyczny, słuchowy – dopasowanie słownictwa w dialogu bezpośrednim, optimum dystansu. Reguła pierwszego wrażenia. Indywidualne treningi tworzenia pierwszego wrażenia uczestników szkolenia. Pytania zamknięte i otwarte. Trening aktywnego słuchania – reguła pierwszeństwa, efekt świeżości, zasada 5+/- 2. Parafraza, odzwierciedlanie uczuć, dowartościowywanie rozmówcy. Komunikacja werbalna
i niewerbalna. Gestykulacja, ton głosu, wyraz twarzy, wizerunek – teoria i analiza mowy ciała
w nawiązaniu do pozytywnego kontaktu z pracownikami.
ASERTYWNOŚĆ I WYWIERANIE WPŁYWU
Zasady asertywności, zachowania bierne, asertywne, agresywne i manipulujące oraz ich wpływ na pracowników, budowanie pewności siebie, indywidualne treningi budowania pewności siebie, techniki asertywności, zdarta płyta, komunikaty typu JA, asertywna odmowa, asertywna krytyka, metoda jujitsu, różnica pomiędzy asertywnością, a wywieraniem wpływu, zasady wywierania wpływu m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji. Wpływ manipulacji na pracownika.
SKUTECZNA REKRUTACJA PRACOWNIKÓW
Formy rekrutacji oraz ich wady i zalety, direct search, ogłoszenia prasowe, internetowe, outsourcing HR, nowoczesne formy poszukiwania Kandydatów: portale społecznościowe, fora internetowe, tworzenie opisu stanowisk, poprawność tworzenia ogłoszeń, zasady kreowania standardowych dokumentów aplikacyjnych, wykorzystywanie testów wiedzy oraz psychologicznych w rekrutacji. Skuteczna weryfikacja dokumentów aplikacyjnych, najczęstsze błędy oceniania aplikacji oraz metody ich eliminowania, tworzenie profesjonalnego kontaktu z Kandydatem, zasady prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, przygotowanie odpowiednich pytań oraz scenariusza rozmowy, skuteczne metody oceny Kandydata.
MOTYWACJA I DELEGOWANIE ZADAŃ
Rodzaje i funkcje motywacji, skuteczne motywowanie pracowników, treningi motywacyjne, szukanie przyczyn braku motywacji u pracowników, promowanie i nagradzanie działań grupowych, aktywne uczestnictwo lidera w pracach grupy, motywowanie a stymulowanie pracowników, wpływ osobowości człowieka na motywowanie, rodzaje motywatorów.
SYSTEMY OCEN PRACOWNIKÓW
Analiza kultury organizacyjnej, opracowanie Systemu Okresowych Ocen Pracowniczych – określenie kryteriów oraz narzędzi oceny, zalety korzystania z SOOP, szkolenie osoby oceniającej i ocenianej, ocena 360 stopni i zalety jej wykorzystania w firmie, oceny 360 stopni- cele, metody, program, ocena 360 jako element wsparcia dla SOOP.
SYTUACJE TRUDNE W PRACY ZESPOŁOWEJ
Trudne sytuacje w pracy zespołowej i jak im przeciwdziałać (brak jasno określonych celów działania zespołu, zjawisko rozproszonej odpowiedzialności, tworzenie się atmosfery rywalizacji między pracownikami, konflikty w grupie, zjawisko konformizmu w grupie), lider jako mediator sporów, trening radzenia sobie w trudnych sytuacjach na stanowisku lidera (umiejętne przekazywanie złych wiadomości, tworzenie właściwej atmosfery w zespole, radzenie sobie w sytuacji lider kontra grupa)
Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Dofinansowanym
AKADEMIA ZARZĄDZANIA
Akademia Zarządzania 1 dzień
ROLA PRACOWNIKÓW FIRMY
Wprowadzenie. Zakres obowiązków i odpowiedzialność uczestników szkolenia w kontekście zarządzania i kierowania zespołem. Kluczowe kompetencje pracowników. Tworzenie indywidualnych wykresów kompetencyjnych pracowników – analiza mocnych i słabych stron w nawiązaniu
do własnego poziomu umiejętności zarządzania.
KOMUNIKACJA JAKO PODSTAWOWY ELEMENT ZARZĄDZANIA
Czym jest komunikacja? Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę. Kanał wzrokowy, kinestetyczny, słuchowy – dopasowanie słownictwa w dialogu bezpośrednim, optimum dystansu. Reguła pierwszego wrażenia. Indywidualne treningi tworzenia pierwszego wrażenia uczestników szkolenia. Pytania zamknięte i otwarte. Trening aktywnego słuchania – reguła pierwszeństwa, efekt świeżości, zasada 5+/- 2. Parafraza, odzwierciedlanie uczuć, dowartościowywanie rozmówcy. Komunikacja werbalna i niewerbalna. Gestykulacja, ton głosu, wyraz twarzy, wizerunek – teoria i analiza mowy ciała w nawiązaniu do pozytywnego kontaktu z pracownikami.
MOTYWACJA I DELEGOWANIE ZADAŃ
Rodzaje i funkcje motywacji, skuteczne motywowanie pracowników, treningi motywacyjne, szukanie przyczyn braku motywacji u pracowników, promowanie i nagradzanie działań grupowych, aktywne uczestnictwo lidera w pracach grupy, motywowanie a stymulowanie pracowników, wpływ osobowości człowieka na motywowanie, rodzaje motywatorów.
SYSTEMY OCEN PRACOWNIKÓW
Analiza kultury organizacyjnej, opracowanie Systemu Okresowych Ocen Pracowniczych – określenie kryteriów oraz narzędzi oceny, zalety korzystania z SOOP, szkolenie osoby oceniającej i ocenianej, ocena 360 stopni i zalety jej wykorzystania w firmie, oceny 360 stopni- cele, metody, program, ocena 360 jako element wsparcia dla SOOP.
Akademia Zarządzania 2 dni
ROLA PRACOWNIKÓW FIRMY
Wprowadzenie. Zakres obowiązków i odpowiedzialność uczestników szkolenia w kontekście zarządzania i kierowania zespołem. Kluczowe kompetencje pracowników. Tworzenie indywidualnych wykresów kompetencyjnych pracowników – analiza mocnych i słabych stron w nawiązaniu
do własnego poziomu umiejętności zarządzania.
KOMUNIKACJA JAKO PODSTAWOWY ELEMENT ZARZĄDZANIA
Czym jest komunikacja? Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę. Kanał wzrokowy, kinestetyczny, słuchowy – dopasowanie słownictwa w dialogu bezpośrednim, optimum dystansu. Reguła pierwszego wrażenia. Indywidualne treningi tworzenia pierwszego wrażenia uczestników szkolenia. Pytania zamknięte i otwarte. Trening aktywnego słuchania – reguła pierwszeństwa, efekt świeżości, zasada 5+/- 2. Parafraza, odzwierciedlanie uczuć, dowartościowywanie rozmówcy. Komunikacja werbalna
i niewerbalna. Gestykulacja, ton głosu, wyraz twarzy, wizerunek – teoria i analiza mowy ciała
w nawiązaniu do pozytywnego kontaktu z pracownikami.
ASERTYWNOŚĆ I WYWIERANIE WPŁYWU
Zasady asertywności, zachowania bierne, asertywne, agresywne i manipulujące oraz ich wpływ na pracowników, budowanie pewności siebie, indywidualne treningi budowania pewności siebie, techniki asertywności, zdarta płyta, komunikaty typu JA, asertywna odmowa, asertywna krytyka, metoda jujitsu, różnica pomiędzy asertywnością, a wywieraniem wpływu, zasady wywierania wpływu m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji. Wpływ manipulacji na pracownika.
SKUTECZNA REKRUTACJA PRACOWNIKÓW
Formy rekrutacji oraz ich wady i zalety, direct search, ogłoszenia prasowe, internetowe, outsourcing HR, nowoczesne formy poszukiwania Kandydatów: portale społecznościowe, fora internetowe, tworzenie opisu stanowisk, poprawność tworzenia ogłoszeń, zasady kreowania standardowych dokumentów aplikacyjnych, wykorzystywanie testów wiedzy oraz psychologicznych w rekrutacji. Skuteczna weryfikacja dokumentów aplikacyjnych, najczęstsze błędy oceniania aplikacji oraz metody ich eliminowania, tworzenie profesjonalnego kontaktu z Kandydatem, zasady prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, przygotowanie odpowiednich pytań oraz scenariusza rozmowy, skuteczne metody oceny Kandydata.
MOTYWACJA I DELEGOWANIE ZADAŃ
Rodzaje i funkcje motywacji, skuteczne motywowanie pracowników, treningi motywacyjne, szukanie przyczyn braku motywacji u pracowników, promowanie i nagradzanie działań grupowych, aktywne uczestnictwo lidera w pracach grupy, motywowanie a stymulowanie pracowników, wpływ osobowości człowieka na motywowanie, rodzaje motywatorów.
SYSTEMY OCEN PRACOWNIKÓW
Analiza kultury organizacyjnej, opracowanie Systemu Okresowych Ocen Pracowniczych – określenie kryteriów oraz narzędzi oceny, zalety korzystania z SOOP, szkolenie osoby oceniającej i ocenianej, ocena 360 stopni i zalety jej wykorzystania w firmie, oceny 360 stopni- cele, metody, program, ocena 360 jako element wsparcia dla SOOP.
SYTUACJE TRUDNE W PRACY ZESPOŁOWEJ
Trudne sytuacje w pracy zespołowej i jak im przeciwdziałać (brak jasno określonych celów działania zespołu, zjawisko rozproszonej odpowiedzialności, tworzenie się atmosfery rywalizacji między pracownikami, konflikty w grupie, zjawisko konformizmu w grupie), lider jako mediator sporów, trening radzenia sobie w trudnych sytuacjach na stanowisku lidera (umiejętne przekazywanie złych wiadomości, tworzenie właściwej atmosfery w zespole, radzenie sobie w sytuacji lider kontra grupa)
Akademia Zarządzania Szkolenie Dofinansowane
Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Dofinansowanym
AKADEMIA ZARZĄDZANIA
Akademia Zarządzania 1 dzień
ROLA PRACOWNIKÓW FIRMY
Wprowadzenie. Zakres obowiązków i odpowiedzialność uczestników szkolenia w kontekście zarządzania i kierowania zespołem. Kluczowe kompetencje pracowników. Tworzenie indywidualnych wykresów kompetencyjnych pracowników – analiza mocnych i słabych stron w nawiązaniu
do własnego poziomu umiejętności zarządzania.
KOMUNIKACJA JAKO PODSTAWOWY E...
Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Dofinansowanym
AKADEMIA ZARZĄDZANIA
Akademia Zarządzania 1 dzień
ROLA PRACOWNIKÓW FIRMY
Wprowadzenie. Zakres obowiązków i odpowiedzialność uczestników szkolenia w kontekście zarządzania i kierowania zespołem. Kluczowe kompetencje pracowników. Tworzenie indywidualnych wykresów kompetencyjnych pracowników – analiza mocnych i słabych stron w nawiązaniu
do własnego poziomu umiejętności zarządzania.
KOMUNIKACJA JAKO PODSTAWOWY E...