Program
Andragogika a idea uczenia się przez całe życie - life long learning. Etyka w pracy edukatora. Podstawy prawne edukacji dorosłych – niezbędnik prawny edukatora. Umiejętności psychologiczne edukatora niezbędne w pracy z dorosłymi. Modele pracy dydaktycznej z dorosłymi. Bariery w uczeniu się dorosłych i sposoby ich przezwyciężania. Szkolenie jako projekt edukacyjny – od rozpoznania potrzeb środowiska do realizacji i ewaluacji. Metody aktywizujące w procesie uczenia się dorosłych . Metodyka pracy z grupą. Zastosowanie nowoczesnych technologii w edukacji dorosłych. Kształcenie na odległość. Konsultacje indywidualne dla każdego z uczestników: ICT Autoedukacja w kształceniu dorosłych. Kluczowe kompetencje trenera. Podstawy coachingu. Autoewaluacja w pracy edukatora.
Prowadzący zajęcia:
Nauczyciele akademiccy, edukatorzy, pracownicy ośrodków doskonalenia zawodowego, psycholodzy, pedagodzy oraz dyrektorzy szkół i placówek oświatowych, eksperci, trenerzy. Zapewniają oni oprócz podstaw teoretycznych bardzo dobre praktyczne przygotowanie do pracy z dorosłymi.;
Andragogika a idea uczenia się przez całe życie - life long learning. Etyka w pracy edukatora. Podstawy prawne edukacji dorosłych – niezbędnik prawny edukatora. Umiejętności psychologiczne edukatora niezbędne w pracy z dorosłymi. Modele pracy dydaktycznej z dorosłymi. Bariery w uczeniu się dorosłych i sposoby ich przezwyciężania. Szkolenie jako projekt edukacyjny – od rozpoznania potrzeb środowiska do realizacji i ewaluacji. Metody aktywizujące w procesie uczenia się dorosłych . Metodyka pracy z grupą. Zastosowanie nowoczesnych technologii w edukacji dorosłych. Kształce...
Rozwiń program