Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Tematyka: | Biznes i zarządzanie |
---|
Program
1. Wytyczne normy ISO 9001 dotyczące satysfakcji klienta.
2. Pojęcie satysfakcji w psychologii i zarządzaniu.
3. Jakość, satysfakcja.
4. Badania satysfakcji klienta wprowadzenie.
5. Przygotowanie badania (schemat, etapy).
6. Rodzaje stosowanych badań marketingowych (metody jakościowe i ilościowe).
7. Rodzaje metod badania satysfakcji klienta: kwestionariusz, servqual, QFD (domek jakości), macierz wyników, wywiady ogniskowe, blueprinting.
8. Ćwiczenia: opracowanie kwestionariusza, przeprowadzenie wywiadów fokusowych, QFD.
9. Przykłady badań satysfakcji.
10. Podsumowanie....
2. Pojęcie satysfakcji w psychologii i zarządzaniu.
3. Jakość, satysfakcja.
4. Badania satysfakcji klienta wprowadzenie.
5. Przygotowanie badania (schemat, etapy).
6. Rodzaje stosowanych badań marketingowych (metody jakościowe i ilościowe).
7. Rodzaje metod badania satysfakcji klienta: kwestionariusz, servqual, QFD (domek jakości), macierz wyników, wywiady ogniskowe, blueprinting.
8. Ćwiczenia: opracowanie kwestionariusza, przeprowadzenie wywiadów fokusowych, QFD.
9. Przykłady badań satysfakcji.
10. Podsumowanie....