Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Tematyka: | Sprzedaż i marketing |
---|
Program
Cele szkolenia
• Diagnoza efektywności własnych strategii pozyskiwania nowych klientów
• Rozwój pro-aktywnej metody budowania bazy odbiorców w oparciu o rekomendacje
• Wdrożenie narzędzi komunikacyjnych i psychologicznych, pozwalających zwiększyć efektywność pozyskiwania rekomendacji
Korzyści dla uczestników
Uczestnicy nauczą się jak zwiększyć bazę nowych klientów i skuteczniej realizować cele biznesowe, przez zaplanowanie i wykorzystanie procesu pozyskiwania rekomendacji.
Szkolenie dwudniowe, prowadzone metodami warsztatowymi.
Metody pracy na szkoleniu...
• Diagnoza efektywności własnych strategii pozyskiwania nowych klientów
• Rozwój pro-aktywnej metody budowania bazy odbiorców w oparciu o rekomendacje
• Wdrożenie narzędzi komunikacyjnych i psychologicznych, pozwalających zwiększyć efektywność pozyskiwania rekomendacji
Korzyści dla uczestników
Uczestnicy nauczą się jak zwiększyć bazę nowych klientów i skuteczniej realizować cele biznesowe, przez zaplanowanie i wykorzystanie procesu pozyskiwania rekomendacji.
Szkolenie dwudniowe, prowadzone metodami warsztatowymi.
Metody pracy na szkoleniu...