Program
Umowa SLA (ang. Service Level Agreement – Umowa w zakresie Poziomu Świadczenia Usług) w sposób szczegółowy określa, ustalone pomiędzy stronami parametry techniczne i biznesowe dla zakontraktowanych usług. Głównym celem szkolenia jest przedstawienie w praktyczny i przystępny sposób poparty wieloma przykładami proces kreowania skutecznego porozumienia SLA i przekazanie uczestnikom wiedzy przydatnej w przygotowywaniu umów SLA przy uwzględnieniu specyficznych uwarunkowań danej organizacji.
Korzyści z wdrożenia umów SLA i uczestnictwa w szkoleniu:
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się w jaki sposób sformalizować zasady współpracy między stronami umowy SLA oraz jak dobrać odpowiedni model wybrać uwzględniający specyficzne uwarunkowania organizacyjne, techniczne, raportowania, rozliczania tak, aby finalnie uniknąć potencjalnych późniejszych, niepotrzebnych dyskusji o tym, co jest w zakresie umowy, a co nie oraz na jakie poziomy jakościowe obie strony się umówiły. W budowaniu modelu SLA ważną korzyścią jest również to, że kilka działów zaangażowanych po stronie klienta w projekt musi wewnętrznie uzgodnić swoje oczekiwania i jasno je wyartykułować w stosunku do dostawcy usługi.
Uczestnicy po szkoleniu będą w stanie:
Zastosować katalog usług od stworzenia solidnych podstaw do stworzenia umowy ramowej SLA.
Wskazać na właściwy model umowy SLA uwzględniający różne aspekty biznesowe danej organizacji i ograniczenia dostawcy.
Przygotować odpowiednie procesy monitorowania parametrów opisanych w kontrakcie.
Weryfikować zobowiązania zawarte w umowach SLA i proaktywnie reagować na nieosiąganie wynegocjowanych wskaźników efektywności – KPI’s.
Lepiej zarządzać jakością świadczonych usług i finalnie zwiększyć produktywność (w wyniku poprawy zagospodarowania zasobów i organizacji pracy).
Poprawić relację z klientem (dzięki skupieniu uwagi na korzyściach dla biznesu, również w przypadku wewnętrznych działów IT).
Zdefiniować poprawnie mierniki wydajności i efektywności SLM.
Adresaci:
Szkolenie w szczególności skierowane jest do:
Pracowników Działów Zakupów i Zespołów Negocjacyjnych.
Pracowników i kadry kierowniczej działów IT.
Kluczowych przedstawicieli użytkowników i klientów usług IT.
Konsultantów biznesowych i audytorów.
Osób odpowiedzialnych za zarządzanie procesami IT.
Uczestników zespołów utrzymujących środowiska IT w organizacjach.
Umowa SLA (ang. Service Level Agreement – Umowa w zakresie Poziomu Świadczenia Usług) w sposób szczegółowy określa, ustalone pomiędzy stronami parametry techniczne i biznesowe dla zakontraktowanych usług. Głównym celem szkolenia jest przedstawienie w praktyczny i przystępny sposób poparty wieloma przykładami proces kreowania skutecznego porozumienia SLA i przekazanie uczestnikom wiedzy przydatnej w przygotowywaniu umów SLA przy uwzględnieniu specyficznych uwarunkowań danej organizacji.
Korzyści z wdrożenia umów SLA i uczestnictwa w szkoleniu:
Uczestnicy szkolenia do...
Rozwiń program
Terminy
Cena
1230 zł brutto/ całość (1000 zł netto)
Miejsce szkolenia
Warszawa
Płocka 5A
01-231 Warszawa
Polska
Tagi: zarządzanie usługami IT, sla, slm, dział negocjacji, dział zakupów
Ostatnia aktualizacja: 2 sierpień 2016