Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | dzienny, indywidualny / do ustalenia |
Tematyka: | Sprzedaż i marketing » Marketing i reklama |
Poziom: | specjalistyczny |
Program
Czym jest grywalizacja? Są to mechanizmy znane z gier (nie tylko komputerowych), które są wykorzystywane w prawdziwym życiu, aby zmienić zachowanie. Seminarium nauczy stosowania tych mechanizmów w praktyce.
Dlaczego w niektóre czynności angażujemy się dobrowolnie, a do innych musimy się zmuszać?
Czy da się wyróżnić elementy gry?
W jaki sposób nakłonić ludzi do podejmowania dobrowolnie aktywności?
Jak planować reguły gry?
O sposobach konstruowania wciągającej fabuły.
Jak planować systemy nagradzania, by ludzie nie rezygnowali zaraz po zdobyc...
Dlaczego w niektóre czynności angażujemy się dobrowolnie, a do innych musimy się zmuszać?
Czy da się wyróżnić elementy gry?
W jaki sposób nakłonić ludzi do podejmowania dobrowolnie aktywności?
Jak planować reguły gry?
O sposobach konstruowania wciągającej fabuły.
Jak planować systemy nagradzania, by ludzie nie rezygnowali zaraz po zdobyc...
Uczestnicy: | Dla wszystkich, którzy chcą angażować Klientów |
---|---|
Dyplom: | certyfikat Akademii IT Media |
Terminy
Brak podanych terminów.
Cena
553 zł brutto/ całość (450 zł netto)
W cenę szkolenia wliczone: certyfikat, materiały szkoleniowe, serwis kawowy-obiadowy.
Miejsce szkolenia
Jagiellońska 88
03-215 Warszawa
Polska
Tagi: grywalizacja, zarzadzanie sprzedaż, psychologia gry, gra, techniki sprzedaży
Ostatnia aktualizacja: 26 czerwiec 2015