Program
Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Otwartym:
HANDEL INTERNETOWY E – COMMERCE
Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych:
• Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście
• Wykwalifikowana kadra trenerska
• Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia
• Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika
• Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych
Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Ćwiczenia
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama
Cel szkolenia:
Zdobycie umiejętności w zakresie zaplanowania, przygotowania do stworzenia, prowadzenia i zarządzania sklepem internetowym oraz sprzedażą wielokanałową. Prowadząc biznes internetowy, jedną z kluczowych umiejętności jest szybka analiza i reagowanie na zmiany w otoczeniu (np. działania konkurencji).
Szkolenie kierowane jest dla osób, które zainteresowane są szerokim spektrum wiedzy na temat E-commerce, a do jego pogłębienia zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniach tematycznych (m.in. z zakresu e-marketingu, SEO/SEM, grafiki, programowania).
Ramowy program szkolenia:
Internet i E-commerce
Wprowadzenie i podstawowe definicje
Badanie i analiza rynku
Strategia E-commerce
Prawo
Podstawowe zagadnienia prawne
Prawo własności intelektualnej prawo autorskie, znaki towarowe, patenty
Regulaminy
Polityka cookies i prywatności
Rejestracja w Giodo
Zwroty i reklamacje
Tworzenie sklepu internetowego
Etapy
Funkcjonalności (w tym m.in. powiązanie z systemami wewnętrznymi i zewnętrznymi)
Makieta
Usability i SEO
Grafika
Partnerzy (m.in. realizacja i wdrożenie sklepu, marketing, dostawcy, płatności, transport i logistyka)
Produkt i oferta
Tworzenie oferty, dobór, prezentacja, opisy produktów
Merchandising
Sprzedaż i obsługa klienta
Definicja klienta: B2C, B2B, C2C
Polityka cenowa
Sposoby i narzędzia do zwiększenia sprzedaży
Podstawy obsługi klienta
Marketing internetowy
Cel marketingu
Strategie marketingowe
Narzędzia marketingowe (w tym media społecznościowe)
Analiza efektywności kampanii marketingowych
Technologia
Typy oprogramowania
Sposoby realizacji
Analityka
Podstawowe pojęcia
Narzędzia do pomiaru efektywności działań internetowych
Koszt uczestnictwa: 599 PLN
W cenie: 1 dzień szkoleniowy (w godzinach 8-16), materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe.
Miejsce szkolenia:
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
Szkolenie skierowane jest zarówno do firm jak i osób prywatnych.
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Otwartym:
HANDEL INTERNETOWY E – COMMERCE
Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych:
• Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście
• Wykwalifikowana kadra trenerska
• Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia
• Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika
• Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych
Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
...
Rozwiń program