Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Tematyka: | Sprzedaż i marketing » Marketing i reklama |
---|
Program
Zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:
Marketing Internetowy i Social Media
Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych:
• Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście
• Wykwalifikowana kadra trenerska
• Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia
• Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika
• Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych
Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama
Ramowy program szkolenia:
DOMENA
Cel: Zdobycie umiejętności wyboru dobrej domeny internetowej dla naszego biznesu.
Wybór domeny internetowej ma istotne znaczenie dla promocji projektu lub biznesu. Omówimy na przykładach zasady wyboru domen internetowych dla określonych typów projektów. Dowiedzą się Państwo, jaki typ rozszerzenia należy zastosować oraz jakie ma to znaczenie w aspekcie pozycji stron w wyszukiwarkach internetowych. Zakup domeny internetowej to ważny krok do zaistnienia w internecie.
HOSTING
Cel: Zdobycie umiejętności wyboru dobrego dostawcy hostingu dla naszego biznesu.
Wybór hostingu jest uzależniony od zapotrzebowania na trzy główne elementy: pojemność, transfer oraz dodatkowe usługi operatora. Wybór firmy hostingowej nie jest uzależniony od wyboru miejsca rejestracji domeny. Są to dwie różne usługi, które możemy zamówić w dowolnej firmie świadczącej usługi tego typu.
CECHY SKUTECZNEJ STRONY INTERNETOWEJ
Cel: Wybór platformy dla naszej strony internetowej. Rozwiązania open source oraz wybrane rozwiązania komercyjne. Podstawy użyteczności stron internetowych.
Skuteczna strona internetowa to taka, która generuje dużą liczbę zapytań, co przekłada się na liczbę pozyskanych klientów dla firmy. Pomożemy Państwu wybrać optymalną platformę do prowadzenia działań promocyjnych w Internecie. Doradzimy jak zbudować stronę internetową w ten sposób, aby była przyjazna dla użytkowników. W tym przypadku prosta droga do informacji jest szczególnie istotna. Im mniej działań będzie musiał wykonać użytkownik na naszej stronie w poszukiwaniu informacji tym jest większa szansa, że zakupi
u nas produkt lub usługę.
OPTYMALIZACJA SEO
Cel: Zdobycie wiedzy z zakresu optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek internetowych. Właściwa optymalizacja umożliwia bezpłatne pozyskanie klientów dla naszej firmy.
Stworzenie strony internetowej to podstawowy krok do pozyskiwania klientów na nasze usługi. Internet umożliwia dotarcie z naszą ofertą do szerokiej grupy odbiorców. Na zajęciach pokażemy Państwu w jaki sposób przygotowywać teksty na stronę internetową. Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę. Działania te umożliwią
w niektórych sytuacjach bezpłatne pozyskanie klientów na nasze usługi. Bez wydatków na marketing.
POZYCJONOWANIE STRON INTERNETOWYCH
Cel: Zdobycie wiedzy z zakresu pozycjonowania stron internetowych. Taktyka pozyskiwania linków. Dobór słów kluczowych do pozycjonowania.
Pozycjonowanie jest nierozerwalnie związane z optymalizacją stron internetowych. Bez właściwej optymalizacji pozycjonowanie jest nieskuteczne, a niekiedy wręcz niemożliwe. Sztuka pozycjonowania stron internetowych
to złożona wiedza, którą specjaliści z branży nie chcą się dzielić.
Na zajęciach dowiedzą się Państwo kluczowych kwestii związanych z tematyką pozycjonowania. Zaprezentujemy narzędzia i mechanizmy skutecznego pozycjonowania.
REKLAMA W WYSZUKIWARKACH INTERNETOWYCH
Cel: Zdobycie praktycznej wiedzy w zakresie promocji produktów i usług z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych. Stworzenie własnej reklamy wyszukiwarkowej.
W branży specjalistów od marketingu internetowego występuje przekonanie, że pozycjonowanie stron internetowych oraz reklamy wyszukiwarkowe są ze sobą szczególnie powiązane. Zastosowanie obu metod promocyjnych stwarza swoisty efekt synergii. Faktycznie, wskazane formy promocji uzupełniają się i razem działają szczególnie skutecznie. Uczestnicy zajęć będą mieli okazje stworzyć własne reklamy internetowe
z wykorzystaniem niezbędnych narzędzi analitycznych.
Marketing Internetowy i Social Media
Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych:
• Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście
• Wykwalifikowana kadra trenerska
• Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia
• Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika
• Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych
Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama
Ramowy program szkolenia:
DOMENA
Cel: Zdobycie umiejętności wyboru dobrej domeny internetowej dla naszego biznesu.
Wybór domeny internetowej ma istotne znaczenie dla promocji projektu lub biznesu. Omówimy na przykładach zasady wyboru domen internetowych dla określonych typów projektów. Dowiedzą się Państwo, jaki typ rozszerzenia należy zastosować oraz jakie ma to znaczenie w aspekcie pozycji stron w wyszukiwarkach internetowych. Zakup domeny internetowej to ważny krok do zaistnienia w internecie.
HOSTING
Cel: Zdobycie umiejętności wyboru dobrego dostawcy hostingu dla naszego biznesu.
Wybór hostingu jest uzależniony od zapotrzebowania na trzy główne elementy: pojemność, transfer oraz dodatkowe usługi operatora. Wybór firmy hostingowej nie jest uzależniony od wyboru miejsca rejestracji domeny. Są to dwie różne usługi, które możemy zamówić w dowolnej firmie świadczącej usługi tego typu.
CECHY SKUTECZNEJ STRONY INTERNETOWEJ
Cel: Wybór platformy dla naszej strony internetowej. Rozwiązania open source oraz wybrane rozwiązania komercyjne. Podstawy użyteczności stron internetowych.
Skuteczna strona internetowa to taka, która generuje dużą liczbę zapytań, co przekłada się na liczbę pozyskanych klientów dla firmy. Pomożemy Państwu wybrać optymalną platformę do prowadzenia działań promocyjnych w Internecie. Doradzimy jak zbudować stronę internetową w ten sposób, aby była przyjazna dla użytkowników. W tym przypadku prosta droga do informacji jest szczególnie istotna. Im mniej działań będzie musiał wykonać użytkownik na naszej stronie w poszukiwaniu informacji tym jest większa szansa, że zakupi
u nas produkt lub usługę.
OPTYMALIZACJA SEO
Cel: Zdobycie wiedzy z zakresu optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek internetowych. Właściwa optymalizacja umożliwia bezpłatne pozyskanie klientów dla naszej firmy.
Stworzenie strony internetowej to podstawowy krok do pozyskiwania klientów na nasze usługi. Internet umożliwia dotarcie z naszą ofertą do szerokiej grupy odbiorców. Na zajęciach pokażemy Państwu w jaki sposób przygotowywać teksty na stronę internetową. Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę. Działania te umożliwią
w niektórych sytuacjach bezpłatne pozyskanie klientów na nasze usługi. Bez wydatków na marketing.
POZYCJONOWANIE STRON INTERNETOWYCH
Cel: Zdobycie wiedzy z zakresu pozycjonowania stron internetowych. Taktyka pozyskiwania linków. Dobór słów kluczowych do pozycjonowania.
Pozycjonowanie jest nierozerwalnie związane z optymalizacją stron internetowych. Bez właściwej optymalizacji pozycjonowanie jest nieskuteczne, a niekiedy wręcz niemożliwe. Sztuka pozycjonowania stron internetowych
to złożona wiedza, którą specjaliści z branży nie chcą się dzielić.
Na zajęciach dowiedzą się Państwo kluczowych kwestii związanych z tematyką pozycjonowania. Zaprezentujemy narzędzia i mechanizmy skutecznego pozycjonowania.
REKLAMA W WYSZUKIWARKACH INTERNETOWYCH
Cel: Zdobycie praktycznej wiedzy w zakresie promocji produktów i usług z wykorzystaniem wyszukiwarek internetowych. Stworzenie własnej reklamy wyszukiwarkowej.
W branży specjalistów od marketingu internetowego występuje przekonanie, że pozycjonowanie stron internetowych oraz reklamy wyszukiwarkowe są ze sobą szczególnie powiązane. Zastosowanie obu metod promocyjnych stwarza swoisty efekt synergii. Faktycznie, wskazane formy promocji uzupełniają się i razem działają szczególnie skutecznie. Uczestnicy zajęć będą mieli okazje stworzyć własne reklamy internetowe
z wykorzystaniem niezbędnych narzędzi analitycznych.
Zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:
Marketing Internetowy i Social Media
Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych:
• Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście
• Wykwalifikowana kadra trenerska
• Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia
• Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika
• Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych
Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
•...
Marketing Internetowy i Social Media
Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych:
• Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście
• Wykwalifikowana kadra trenerska
• Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia
• Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika
• Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych
Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
•...