Program
Cele szkolenia:
• Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
• Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu
• Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing
• Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
• Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
• Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych
Korzyści dla uczestników:
• Oszczędność pieniędzy na działaniach marketingowych
• Zwiększenie przychodów ze sprzedaży
• Zwiększenie rozpoznawalności marki
• Dopasowanie działań marketingowych do produktu
• Stworzenie optymalnego planu działań marketingowych
Program szkolenia:
1. Nowoczesny marketing – charakterystyka.
• Kto go używa?
• „Co” się na niego składa?
• Do jakiego typu organizacji/urzędów/Brandów (miasto, region) jest stosowany?
2. Określenie relacji pomiędzy „klasycznym” marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim.
• Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?
3. Nowoczesny MINDSET – zmiana myślenia
• Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie
• Narzędzia pobudzające kreatywność
4. Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:
• Marketing personalny (buddy marketing)
• Social media
• Eventy i inne
5. Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm
6. Komunikacja z publicznością za pomocą social media:
• Bezpośrednie zaangażowanie klienta – kreatywne metody
• Budowanie lojalności za pośrednictwem social media
7. Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:
• Facebook
• Kreatywne prowadzenie fan page
• Pomysłowa reklama na facebook
• Kiedy i dla kogo organizować konkursy?
• Linkedin
• Pinterest, Instagram i ich znaczenie dla budowania wizerunku firmy
• Nowe rozwiązania: Snapchat i Periscope
8. Blogi i mikro blogi:
• Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy
• Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane
• Twitter com – czy dla wszystkich?
• Czy i kiedy pisać bloga firmy?
• Jak pisać dobrego bloga? – skuteczny copywriting
9. Narzędzia nowoczesnego marketingu:
• Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)
10. Nowe kanały dotarcia do odbiorcy:
• Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników – case studies)
11. Tworzenie planu działania z uwzględnieniem kreatywnych rozwiązań.
Cele szkolenia:
• Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
• Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu
• Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing
• Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
• Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
• Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych
Korzyści dla uczestników:
• Oszczędność pie...
Rozwiń program