Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy
Tematyka:Sprzedaż i marketing
Poziom:średniozaawansowany

Program

Cele szkolenia:
• Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
• Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu
• Poznanie reguł jakimi rządzi się nowoczesny marketing
• Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
• Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci
• Nabycie umiejętności prowadzenia kreatywnych kampanii w mediach społecznościowych

Korzyści dla uczestników:
• Oszczędność pie...

Rozwiń program

Warunki przyjęcia:Prosimy o kontakt z Naszymi Doradcami lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Naszej stronie internetowej
Dyplom:Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN

Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze

Terminy

RozpoczęcieTrwaPlan zajęćMiejscLokalizacja
dowolny termin2 dni10Warszawa

Tagi: marka, logo, marketing firmy, rozwój, branding

Ostatnia aktualizacja: 2 listopad 2018






Dołącz do nas!