Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny
Tematyka:Administracja i usługi » Obsługa klienta

Program

Celem szkolenia jest:
- nabycie przez uczestników niezbędnych kompetencji z zakresu obsługi trudnego klienta,
- poznanie technik psychologii perswazji do budowania odpowiedniego stanu emocjonalnego odbiorcy,
- uświadomienie uczestnikom znaczenia psychologii w obsłudze klienta,
- zrozumienie osobowości klienta, celem podniesienia jakości kontaktu,
- poznanie metod i narzędzi przydatnych w kontakcie z klientem,
- rozwinięcie wiedzy uczestników w zakresie typologii klientów i właściwego doboru sposobów postępowania (szczególnie w trudnych sytuacjach),
- nabycie praktycznych...

Rozwiń program

Uczestnicy:Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do pracowników średniego i niższego szczebla placówek usługowych.
Warunki przyjęcia:Warunkiem udziału jest przesłanie mailem lub faksem wypełnionego formularza zgłoszeniowego.
Dyplom:Certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena zawiera: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe w wersji drukowanej, certyfikat, poczęstunek kawowy.

Terminy

Brak podanych terminów.


Tagi: obsługa klienta, komunikacja, sprzedaż, usługi

Ostatnia aktualizacja: 10 lipiec 2014





Dołącz do nas!