Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | dzienny |
Tematyka: | Administracja i usługi » Obsługa klienta |
Program
Celem szkolenia jest:
- nabycie przez uczestników niezbędnych kompetencji z zakresu obsługi trudnego klienta,
- poznanie technik psychologii perswazji do budowania odpowiedniego stanu emocjonalnego odbiorcy,
- uświadomienie uczestnikom znaczenia psychologii w obsłudze klienta,
- zrozumienie osobowości klienta, celem podniesienia jakości kontaktu,
- poznanie metod i narzędzi przydatnych w kontakcie z klientem,
- rozwinięcie wiedzy uczestników w zakresie typologii klientów i właściwego doboru sposobów postępowania (szczególnie w trudnych sytuacjach),
- nabycie praktycznych...
- nabycie przez uczestników niezbędnych kompetencji z zakresu obsługi trudnego klienta,
- poznanie technik psychologii perswazji do budowania odpowiedniego stanu emocjonalnego odbiorcy,
- uświadomienie uczestnikom znaczenia psychologii w obsłudze klienta,
- zrozumienie osobowości klienta, celem podniesienia jakości kontaktu,
- poznanie metod i narzędzi przydatnych w kontakcie z klientem,
- rozwinięcie wiedzy uczestników w zakresie typologii klientów i właściwego doboru sposobów postępowania (szczególnie w trudnych sytuacjach),
- nabycie praktycznych...
Uczestnicy: | Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do pracowników średniego i niższego szczebla placówek usługowych. |
---|---|
Warunki przyjęcia: | Warunkiem udziału jest przesłanie mailem lub faksem wypełnionego formularza zgłoszeniowego. |
Dyplom: | Certyfikat ukończenia szkolenia. |
Cena zawiera: udział w zajęciach, materiały szkoleniowe w wersji drukowanej, certyfikat, poczęstunek kawowy.
Terminy
Brak podanych terminów.
Cena
492 zł brutto/ dzień (400 zł netto)
Zniżki przy zapisach grupowych.
Miejsce szkolenia
Zacna 26
80-283 Gdańsk
Polska
Tagi: obsługa klienta, komunikacja, sprzedaż, usługi
Ostatnia aktualizacja: 10 lipiec 2014