Program
Program szkolenia adresowany jest do kadry kierowniczej powiatowych urzędów pracy, odpowiedzialnej za przyznawanie i ustalanie wysokości dodatków do wynagrodzeń kluczowym pracownikom CAZ. Zmiany ustawowe, w zakresie nowych zadań adresowanych do kluczowych pracowników CAZ oraz zmiana rozporządzenia w sprawie dodatków do wynagrodzeń, wymuszają nowe podejście do oceny pracowników. Kolejnym czynnikiem, wskazującym na konieczną zmianę zasad oceniania, jest przypisanie pracownikom CAZ funkcji doradcy klienta.
Wobec powyższego przed kadrą kierowniczą stoi wielkie wyzwanie, a mianowicie wyznaczenie i ustalenie kryteriów oceny pracowników i określenie wskaźników efektywności. Brak jasnych zasad i kryteriów oceny pracowników, często budzi niezadowolenie wśród podległego personelu. Pracownicy mają poczucie nakładania na nich wielu dodatkowych zadań a jednocześnie niedocenianie ich pracy poprzez (w ich odczuciu) niskiej oceny ich pracy. Subiektywna ocena podległych osób jest na pewno niepożądana, dlatego konieczne jest wypracowanie jasnych zasad i adekwatnych do możliwości pracowników oraz wymagań ustawodawcy, kryteriów oceny.
Z myślą o wsparciu Państwa w rozwiązaniu tego trudnego problemu, zaprojektowane zostało niniejsze szkolenie, na które serdecznie zapraszamy.
Miejsce szkolenia:
Bel-Ami, Zakopane
Cena obejmuje
- autorskie materiały szkoleniowe
- opiekę poszkoleniową, e-mailową konsultację po kursie
- zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 roku
- przerwy kawowe
- obiady
- kolacje
- noclegi
- ubezpieczenie NNW
Szczegółowe informacje o programie szkolenia, wykładowcy znajdują się na naszej stronie internetowej.
Prosimy o kontakt przez naszą witrynę.
Program szkolenia adresowany jest do kadry kierowniczej powiatowych urzędów pracy, odpowiedzialnej za przyznawanie i ustalanie wysokości dodatków do wynagrodzeń kluczowym pracownikom CAZ. Zmiany ustawowe, w zakresie nowych zadań adresowanych do kluczowych pracowników CAZ oraz zmiana rozporządzenia w sprawie dodatków do wynagrodzeń, wymuszają nowe podejście do oceny pracowników. Kolejnym czynnikiem, wskazującym na konieczną zmianę zasad oceniania, jest przypisanie pracownikom CAZ funkcji doradcy klienta.
Wobec powyższego przed kadrą kierowniczą stoi wielkie wyzwanie, a mian...
Rozwiń program