Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|
Tryb: | dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy |
---|
Tematyka: | Sprzedaż i marketing |
---|
Poziom: | średniozaawansowany |
---|
Program
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Dostałem informacje jak będziemy pracować i czego będzie dotyczyć szkolenie
• Cele i program szkolenia
• Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu
• Oczekiwania uczestników związane ze szkoleniem.
2. Analiza moich mocnych stron jako sprzedawcy
• Osobowościowy test autoanalizy
• ,,Przekonaj mnie’’ – gra sprzedażowa
• Indywidualna informacja zwrotna
• Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
• Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju
3. Zapobiegam odmowie i uzyskuję zgodę Klienta przez dostosowanie się do jego osobowości
• Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy
• Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?
• Podczas spotkania bezpośredniego
• Podczas rozmowy telefonicznej
• Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
• Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
• Przekonywania
• Argumentowania
• Zapobiegania konfliktom
• Zapobiegania odmowie
• Reagowania na Konflikt
• Motywowania do zakupu
• Zamykania sprzedaży
4. ,,Ten sprzedawca będzie mnie namawiał do czegoś czego nie chcę’’
• Negatywne projekcje Klientów (niewypowiedziane opinie i przekonania Klientów tuż przed naszym kontaktem z Nimi)
• Wyrażenie intencji jako metoda niwelowania negatywnego wpływu projekcji Klientów na temat: nas, jakości naszej oferty czy firmy.
• Metody reakcji na rzeczywiste projekcje naszych Klientów.
• Scenki warsztatowe
5. ,,Proszę przedstawić inną ofertę, ale uprzedzam, że nie będę nią zainteresowany.’’
• Gra debiutowa Klienta - blokująca lub utrudniająca efektywną komunikacje sprzedażową wypowiedź Klienta na początku kontaktu.
• Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów.
• Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów.
• Scenki warsztatowe
6. Jakie ma powody Klient żeby kupić?
• Proszę powiedzieć…? – pytania pierwszym filarem sprzedaży
• Zasady uzyskiwania informacji i zapobiegania odmowie
• Analiza potrzeb i oczekiwań klienta – Lista pytań
7. ,,To jest dokładnie to, czego oczekuję’’
• Zasady zapobiegania obiekcjom Klienta
• Model: Cecha – Zaleta – Korzyść – Dowód
• Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
• Niwelowanie dysonansu po-zakupowego
8. ,,To jest za drogie’’
• Podłoże obiekcji Klientów
• Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży
• Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi
• Scenki warsztatowe
9. Cholera jasna…!
• Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
• Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
• Gry i manipulacje Klientów
• Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym’’ Klientem
10. Podsumowanie szkolenia
• Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
• Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Dostałem informacje jak będziemy pracować i czego będzie dotyczyć szkolenie
• Cele i program szkolenia
• Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu
• Oczekiwania uczestników związane ze szkoleniem.
2. Analiza moich mocnych stron jako sprzedawcy
• Osobowościowy test autoanalizy
• ,,Przekonaj mnie’’ – gra sprzedażowa
• Indywidualna informacja zwrotna
• Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
• Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu l...
Rozwiń program
Uczestnicy: | Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż |
---|
Warunki przyjęcia: | Prosimy o kontakt z Naszymi Doradcami lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Naszej stronie internetowej |
---|
Dyplom: | Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN |
---|
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|
dowolny termin | 2 dni | | 10 | Łódź |
Cena
1820 zł brutto/ całość (1480 zł netto)
Wpisowe: 500 zł
1729 zł z EDUKACJĄ
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze
Miejsce szkolenia
Łódź
Kopernika
90-553 Łódź
Polska
Tagi: perswazja, komunikacja, sprzedaż, negocjacje, kreatywność
Ostatnia aktualizacja: 2 wrzesień 2019