Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Tematyka: | Pedagogika i edukacja |
---|
Program
1. Podstawy wiedzy o zespole nadpobudliwości psychoruchowej z zaburzeniami koncentracji uwagi – czym jest ADHD, przyczyny, obiawy.
2. Ogólne zasady pracy z dzieckiem z ADHD.
3. Techniki postępowania z dzieckiem z ADHD, czyli jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami uczniów z nadpobudliwością.
4. Zasady porozumiewania się z dzieckiem z ADHD, czyli jak mówić, aby być słuchanym?
5. Modele pracy z dzieckiem z ADHD w praktyce.
6. Współpraca z rodzicami dziecka z ADHD.
2. Ogólne zasady pracy z dzieckiem z ADHD.
3. Techniki postępowania z dzieckiem z ADHD, czyli jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami uczniów z nadpobudliwością.
4. Zasady porozumiewania się z dzieckiem z ADHD, czyli jak mówić, aby być słuchanym?
5. Modele pracy z dzieckiem z ADHD w praktyce.
6. Współpraca z rodzicami dziecka z ADHD.