Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu

Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy
Tematyka:Sprzedaż i marketing
Poziom:średniozaawansowany

Program

1.Przygotowanie do rozmowy telefonicznej formalne i mentalne:
• Stanowisko pracy - co jest niezbędne aby skutecznie prowadzić rozmowy
• Otoczenie - jak o nie zadbać
• Cel rozmowy - czyli, najważniejsze na początku - po co dzwonisz, po co rozmawiasz - skuteczne definiowanie celów
• Scenariusz rozmowy - skrypt rozmowy -verbatim, lista referencyjna , scenariusz
• Przygotowanie mentalne - o co należy zadbać przed rozmową aby być wiarygodnym
• Funkcje telemarketingu, telefon w firmie - do czego można skutecznie wykorzystać telefon

2.Podstawy komunikacji telefoniczne...

Rozwiń program

Warunki przyjęcia:Prosimy o kontakt z Naszymi Doradcami lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Naszej stronie internetowej.
Dyplom:dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN

Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze

Terminy

RozpoczęcieTrwaPlan zajęćMiejscLokalizacja
dowolny termin2 dni10Gdańsk

Tagi: telemarketing, obsługa klienta

Ostatnia aktualizacja: 2 wrzesień 2019






Dołącz do nas!