Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | dzienny, wyjazdowy |
Tematyka: | Umiejętności osobiste i interpersonalne » Treningi interpersonalne |
Program
Szkolenie skierowane jest do pracowników administracji publicznej, którzy:
• na co dzień mają bezpośredni i pośredni kontakt z klientem,
• w związku z tym narażeni są na stres,
• chcą się dowiedzieć, jak zachować postawę asertywną w kontakcie z trudnym klientem,
• chcą poznać zasady prowadzenia rozmów telefonicznych,
• chcą dzięki profesjonalnej obsłudze wpływać na kreowanie pozytywnego wizerunku swojej jednostki.
Cel kluczowy:
• kształtowanie umiejętności w zakresie obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem komunikowania się i rozwiązywania...
• na co dzień mają bezpośredni i pośredni kontakt z klientem,
• w związku z tym narażeni są na stres,
• chcą się dowiedzieć, jak zachować postawę asertywną w kontakcie z trudnym klientem,
• chcą poznać zasady prowadzenia rozmów telefonicznych,
• chcą dzięki profesjonalnej obsłudze wpływać na kreowanie pozytywnego wizerunku swojej jednostki.
Cel kluczowy:
• kształtowanie umiejętności w zakresie obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem komunikowania się i rozwiązywania...
Dyplom: | certyfikat ukończenia szkolenia |
---|
Terminy
Brak podanych terminów.
Cena
1217 zł brutto/ całość (990 zł netto)
Miejsce szkolenia
ul. Olesińska 21
02-548 Warszawa
Polska
Tagi: klient, obsługa klienta, komunikacja interpersonalna
Ostatnia aktualizacja: 8 lipiec 2014