Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie. Komunikacja interpersonalna w aspekcie urząd - klient

Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny, wyjazdowy
Tematyka:Umiejętności osobiste i interpersonalne » Treningi interpersonalne

Program

Szkolenie skierowane jest do pracowników administracji publicznej, którzy:
• na co dzień mają bezpośredni i pośredni kontakt z klientem,
• w związku z tym narażeni są na stres,
• chcą się dowiedzieć, jak zachować postawę asertywną w kontakcie z trudnym klientem,
• chcą poznać zasady prowadzenia rozmów telefonicznych,
• chcą dzięki profesjonalnej obsłudze wpływać na kreowanie pozytywnego wizerunku swojej jednostki.
Cel kluczowy:
• kształtowanie umiejętności w zakresie obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem komunikowania się i rozwiązywania...

Rozwiń program

Dyplom:certyfikat ukończenia szkolenia

Terminy

Brak podanych terminów.


Tagi: klient, obsługa klienta, komunikacja interpersonalna

Ostatnia aktualizacja: 8 lipiec 2014





Dołącz do nas!