Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | dzienny |
Tematyka: | Sprzedaż i marketing » Techniki sprzedaży |
Program
Cel szkolenia:
Szkolenie to kierujemy do wszystkich pracowników administracji publicznej, którzy mają bezpośredni/pośredni kontakt z klientem i pragną zdobyć oraz poszerzyć wiedzę i umiejętności dotyczące całego procesu obsługi.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
- jak budować własną siłę i skuteczność w komunikacji z klientem.
- jak unikać trudnych sytuacji w kontakcie z klientem.
- w jaki sposób rozwiązywać sytuacje konfliktowe.
- jak zarządzać emocjami i skutecznie radzić sobie ze stresem.
- zastosowania konkretnych technik asertywnych....
Szkolenie to kierujemy do wszystkich pracowników administracji publicznej, którzy mają bezpośredni/pośredni kontakt z klientem i pragną zdobyć oraz poszerzyć wiedzę i umiejętności dotyczące całego procesu obsługi.
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
- jak budować własną siłę i skuteczność w komunikacji z klientem.
- jak unikać trudnych sytuacji w kontakcie z klientem.
- w jaki sposób rozwiązywać sytuacje konfliktowe.
- jak zarządzać emocjami i skutecznie radzić sobie ze stresem.
- zastosowania konkretnych technik asertywnych....
Uczestnicy: | Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się obsługą bezpośrednią i niebezpośrednią klientów w administracji publicznej |
---|---|
Dyplom: | Certyfikaty ukończenia |
Terminy
Brak podanych terminów.
Cena
2214 zł brutto/ całość
Materiały szkoleniowe: Komplet wydrukowanych materiałów; Certyfikaty dla uczestników. Do wyboru: tablet, e-czytnik lub rabat
Miejsce szkolenia
Aleje Jerozolimskie 81
02-001 Warszawa
Polska
Tagi: administracja, obsługa, klient, aserwtywność, stres
Ostatnia aktualizacja: 15 marzec 2014