Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny
Tematyka:Sprzedaż i marketing » Techniki sprzedaży

Program

Cel szkolenia:

Szkolenie to kierujemy do wszystkich pracowników administracji publicznej, którzy mają bezpośredni/pośredni kontakt z klientem i pragną zdobyć oraz poszerzyć wiedzę i umiejętności dotyczące całego procesu obsługi.

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
- jak budować własną siłę i skuteczność w komunikacji z klientem.
- jak unikać trudnych sytuacji w kontakcie z klientem.
- w jaki sposób rozwiązywać sytuacje konfliktowe.
- jak zarządzać emocjami i skutecznie radzić sobie ze stresem.
- zastosowania konkretnych technik asertywnych....

Rozwiń program

Uczestnicy:Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się obsługą bezpośrednią i niebezpośrednią klientów w administracji publicznej
Dyplom:Certyfikaty ukończenia

Terminy

Brak podanych terminów.


Tagi: administracja, obsługa, klient, aserwtywność, stres

Ostatnia aktualizacja: 15 marzec 2014






Dołącz do nas!