Program
1. Zarządzanie stanowiskiem i pracą własną
o Miejsce office managera w strukturze firmy i wynikające z tego zadania.
o Komunikacja w pracy office managera.
o Wpływ stylu pracy Office managera na efektywność działu.
2. Zarządzanie personelem
o Ocenianie i przekazywanie oceny – jak przekazywać ocenę, szczególnie negatywną, aby pracownik widział korzyści ze zmiany zachowania / postępowania.
o Coaching narzędziowy – ćwiczenia z kamerą.
o Motywowanie pracowników – co motywuje innych, jak można to wykorzystać w pracy.
o Szkolenia wewnętrzne – fazy procesu grupowego – co to jest i jak je uwzględnić przy przekazywaniu wiedzy.
3. Negocjacje w pracy office managera
o Pozytywna transakcja handlowa – jak do niej doprowadzić?
o Budowanie atmosfery sprzyjającej długotrwałej współpracy – korzyści z pozyskiwania stałych zleceń i odbiorców.
o Asertywność w negocjacjach – jak radzić sobie z typowymi zagrywkami kontrahentów.
4. Przedsiębiorca jednoosobowy oraz działający w formie spółki:
o osoby fizyczne i prawne – podstawowe podobieństwa i różnice.
o jak działają osoby prawne – rodzaje organów oraz pozostałe jednostki uczestniczące w procesie decyzyjnym (pełnomocnik, prokurent).
5. Decyzje podejmowane przez osoby prawne
o tryb podejmowania decyzji w spółkach prawa handlowego – kto, w jakim trybie?
o uchwała jako podstawowy tryb podejmowania decyzji w spółkach prawa handlowego - zasady podejmowania uchwał oraz rola office managera w tym procesie.
6. Krajowy Rejestr Sądowy, Krajowy Rejestr Karny, Centralna Ewidencja Działalności Gospodarczej
o KRS i KRK, CEDIG jako podstawowe źródło informacji – ćwiczenia praktyczne.
o Zalety korzystania z KRS, sposób i tryb korzystania (przeglądanie akt rejestrowych, odpisy z rejestru (miejsce, sposób, opłaty).
o Inne źródła uzyskiwania informacji – jak sprawie i szybko odszukać konieczne informacje.
o Zasady składania wniosków do KRS – poradnik praktyczny.
7. Zasady zawierania umów w obrocie gospodarczym
o Umowa – co to jest, jakie są jej rodzaje oraz tryby i formy jej zawarcia.
o Umocowanie do zawarcia umowy.
o Podstawowe klauzule i instytucje umowne, zabezpieczające wykonanie umowy.
8. Office manager w świetle regulacji prawnych
o Status Office managera w świetne regulacji prawnych.
o Office manager, działający w imieniu i na rzecz spółki handlowej – przypadki, warunki, środki ostrożności oraz ryzyko dla spółki i Office managera.
1. Zarządzanie stanowiskiem i pracą własną
o Miejsce office managera w strukturze firmy i wynikające z tego zadania.
o Komunikacja w pracy office managera.
o Wpływ stylu pracy Office managera na efektywność działu.
2. Zarządzanie personelem
o Ocenianie i przekazywanie oceny – jak przekazywać ocenę, szczególnie negatywną, aby pracownik widział korzyści ze zmiany zachowania / postępowania.
o Coaching narzędziowy – ćwiczenia z kamerą.
o Motywowanie pracowników – co motywuje innych, jak można to wykorzystać w pracy.
o Szkolenia wewnętrzne – fazy procesu g...
Rozwiń program