Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Tematyka: | Sprzedaż i marketing |
---|
Program
I. KSZTAŁTOWANIE WŁAŚCIWYCH POSTAW W OBSŁUDZE KLIENTA – SPRZEDAWCA JAKO EKSPERT
1. Co warunkuje dobrą obsługę klienta w sprzedaży produktów i usług
2. Wizerunek pracownika a wizerunek firmy (wiarygodność zawodowa)
3. Rola pierwszego wrażenia w obsłudze klienta
4.Cechy i umiejętności dobrego pracownika obsługi klienta
5. Znaczenie nastawienia emocjonalnego w obsłudze klienta
6. Klient czyli Ja
II. ZANIM ZACZNIEMY SPRZEDAWAĆ – KOMUNIKACJA W PROCESIE OBSŁUGI
1. Zasady komunikacji z klientem w procesie obsługi
2. Rola komunikacji werbalnej i niewe...
1. Co warunkuje dobrą obsługę klienta w sprzedaży produktów i usług
2. Wizerunek pracownika a wizerunek firmy (wiarygodność zawodowa)
3. Rola pierwszego wrażenia w obsłudze klienta
4.Cechy i umiejętności dobrego pracownika obsługi klienta
5. Znaczenie nastawienia emocjonalnego w obsłudze klienta
6. Klient czyli Ja
II. ZANIM ZACZNIEMY SPRZEDAWAĆ – KOMUNIKACJA W PROCESIE OBSŁUGI
1. Zasady komunikacji z klientem w procesie obsługi
2. Rola komunikacji werbalnej i niewe...