Reklamacje z tytułu szkód w transporcie - załatwianie i dochodzenie.

Nr oferty:RET GDAŃSK
Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny
Tematyka:Technika i inżynieria » Magazyn, logistyka i transport

Program

Realizacja każdego przewozu może doprowadzić do powstania roszczeń wobec przewoźnika. Kwestia reklamacji jest jedną z trudniejszych podczas współpracy z przewoźnikiem. Problem ten rozważa zarówno wysyłający, jak i przewoźnik.
Kierowca podpisując dokument CMR stwierdza, że otrzymał towar we właściwym stanie i we właściwej ilości. W praktyce może być różnie. Czasami towar uszkodzi przewoźnik, ale wynika to z niewłaściwego jego załadowania lub niewystarczającego opakowania, nie zapewniającego odpowiedniej ochrony, szczególnie przed przemie...

Rozwiń program

Uczestnicy:Osoby odpowiadające za współpracę z przewoźnikami z działów zakupów, sprzedaży, logistyki, transportu i handlu; zajmujące się dochodzeniem i załatwian
Warunki przyjęcia:Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Dyplom:zaświadczenie ukończenia szkolenia z wpisanym programem merytorycznym

Szkolenia zamknięte dla grup już od 5 osób – jeżeli jesteście państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia w swojej firmie prosimy o kontakt telefoniczny:.

Terminy

RozpoczęcieTrwaPlan zajęćMiejscLokalizacja
dowolny termin 15Gdańsk

Tagi: reklamacje w transporcie, odpowiedzialność spedytora, przewoźnik, spedycja

Ostatnia aktualizacja: 4 luty 2015






Dołącz do nas!