Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Tematyka: | Sprzedaż i marketing |
---|
Program
DLA KOGO?
Szkolenie skierowane jest dla pracowników odpowiedzialnych za przyjmowanie reklamacji od Klientów.
GŁÓWNY CEL SZKOLENIA
Taka obsługa Klienta zgłaszającego reklamacje, żeby nawet mimo braku załatwienia sprawy po jego myśli, dalej był naszym zadowolonym Klientem.
Korzyści szczegółowe dla uczestników Warsztatu:
W efekcie szkolenia poznasz:
-Narzędzia służące rozpoznawaniu osobowości Twoich Klientów i konkretne wskazówki jak postępować z poszczególnymi Klientami składającymi reklamacje żeby przekonać ich do rozwiązania które...
Szkolenie skierowane jest dla pracowników odpowiedzialnych za przyjmowanie reklamacji od Klientów.
GŁÓWNY CEL SZKOLENIA
Taka obsługa Klienta zgłaszającego reklamacje, żeby nawet mimo braku załatwienia sprawy po jego myśli, dalej był naszym zadowolonym Klientem.
Korzyści szczegółowe dla uczestników Warsztatu:
W efekcie szkolenia poznasz:
-Narzędzia służące rozpoznawaniu osobowości Twoich Klientów i konkretne wskazówki jak postępować z poszczególnymi Klientami składającymi reklamacje żeby przekonać ich do rozwiązania które...