Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Program
Rysunkowe metody projekcyjne
Szkolenie adresowane jest do psychologów, pedagogów, wychowawców, studentów, którzy są zainteresowani poszerzeniem umiejętności diagnostycznych przy zastosowaniu rysunkowych testów projekcyjnych. Program szkolenia łączy w sobie elementy wykładu, ale także pracy warsztatowej. Uczestnicy szkolenia zobowiązani są do przywiezienia ze sobą na szkolenie kompletu 5 rysunków (dom, drzewo, osoba, rysunek rodziny, osoba w deszczu).
Zajęcia są przeznaczone dla psychologów, pedagogów, wychowawców, studentów, którzy są zainteresowani poszerzeniem umiejętności diagnostycznych przy zastosowaniu rysunkowych testów projekcyjnych. Program szkolenia łączy w sobie elementy wykładu, ale także pracy warsztatowej.
Program:
1.Rysunek w doagnozie i terapii- zastosowanie.
2. Rysunek jako wskazówka diagnostyczna
a) Rysunek- wskaźniki dojrzałości poznawczej,
b) Rozwój rysunku u dzieci,
c) Barwa i kolor.
3. Rysunek jako technika projekcyjna
a) czym jest projekcja,
b) “Narysuj człowieka” –Test rysunkowy Goodenough-Harris. Analiza przypadku,
c) “Narysuj osobę” – Test rysunkowy Karen Machover. Analiza przypadku,
d) “Narysuj osobę w deszczu”- Test rysunkowy Arnold Abrams. Analiza przypadku,
e) Test “ Dom-drzewo-osoba”. Analiza przypadku,
f) Test “Narysuj rodzinę”. Analiza przypadku,
g) Technika gryzmołów,
h) Test Drzewa wg Kocha.
4. Przeprowadzenie rysunkowych metod projekcyjnych w praktyce
a) sposób badania i warunki badań,
b) instrukcja,
c) wyniki badań,
5. Analiza rysunków - warsztaty.
6. Analiza studium przypadku - praca warsztatowa.
7. Zastosowanie rysunku w psychoterapii indywidualnej, interwencji kryzysowej.
8. Zastosowanie rysunku w systemowej terapii rodzin. Analiza przypadku.
9. Techniki rysunkowe w terapii grupowej. Analiza przypadku.
Agnieszka Juszczyk-Mirek - biegły sądowy w zakresie psychologii klinicznej dzieci i dorosłych oraz seksuologii, psycholog kliniczny, psychoterapeuta systemowy, certyfikowany interwent kryzysowy Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej, superwizor i trener Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej. Specjalizuje się w diagnozie i opiniowaniu ofiar i sprawów gwałtów, molestowania i innych przestępstw seksualnych. Współpracuje w zakresie opiniowania z sądami we Wrocławiu, Legnicy, Wałbrzychu, Jeleniej Górze, Kłodzku, Poznaniu, Ostrowie Wielkopolskim. Kwalifikacje i doświadczenie w obszarze opiniowania, oceny zeznań świadków, diagnozy psychologicznej i seksuologicznej, typowania sprawców, psychologii sądowej i seksuologii sądowej zdobywała w trakcie studiów i szkoleń specjalitycznych: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Instytut Ekspertyz Sadowych im. Prof. Jana Sehna w Krakowie, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego w Warszawie, Fundacja Dzieci Niczyje, oraz na licznych konferencjach i szkoleniach Sekcji Seksuologii Sądowej Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego, Pracowni Seksuologii Klinicznej i Społecznej Instytutu Psychologii UAM w Poznaniu. Prowadzi interwencję kryzysową, psychoterapię systemową indywidualną, grupową, terapię rodzin i par, zajęcia psychoedukacyjne i szkolenia. Pracuje w ujęciu systemowym z rodzinami z zaburzeniami psychotycznymi, zaburzeniami odżywiania, zaburzeniami psychosomatycznymi. Specjalizuje się w terapii zaburzeń lękowych, depresyjnych, psychotycznych, psychoterapii zaburzeń seksualnych, zaburzeń ASD I PTSD. Prowadzi sesje debriefingowe Critical Incident Stress Debriefing (CISD) dla specjalistów zajmujących się zawodowo ratownictwem i interwencją kryzysową oraz ofiar, grup dotkniętych kryzysem. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, International Critical Incident Stress Foundation (ICISF), International Association for Suicide Prevention (IASP). Pracuje w kilku Poradniach Zdrowia Psychicznego. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia podyplomowe w zakresie Seksuologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, oraz w CMKP Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego, Zakład Seksuologii Medycznej i Psychoterapii w Warszawie. W zakresie umiejętności psychoterapeutycznych kształciła się także w Szkole Terapeutycznej Psychoterapia Systemowa Indywidualna i Rodzinna WTTS (kurs podstawowy i kurs zaawansowany), Terapia Rodzin - Polski Instytut Ericksonowski, Terapia Małżeństw i Par - Polski Instytut Ericksonowski, Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie, Studium metod pracy z ofiarami przemocy seksualnej, ich rodzinami i opiekunami - Fundacja Dzieci Niczyje, Studium Opiniowania Psychologiczno-Sądowego - Fundacja Dzieci Niczyje, Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego w Warszawie, Zakład Seksuologii Medycznej i Psychoterapii.
Szkolenie adresowane jest do psychologów, pedagogów, wychowawców, studentów, którzy są zainteresowani poszerzeniem umiejętności diagnostycznych przy zastosowaniu rysunkowych testów projekcyjnych. Program szkolenia łączy w sobie elementy wykładu, ale także pracy warsztatowej. Uczestnicy szkolenia zobowiązani są do przywiezienia ze sobą na szkolenie kompletu 5 rysunków (dom, drzewo, osoba, rysunek rodziny, osoba w deszczu).
Zajęcia są przeznaczone dla psychologów, pedagogów, wychowawców, studentów, którzy są zainteresowani poszerzeniem umiejętności diagnostycznych przy zastosowaniu rysunkowych testów projekcyjnych. Program szkolenia łączy w sobie elementy wykładu, ale także pracy warsztatowej.
Program:
1.Rysunek w doagnozie i terapii- zastosowanie.
2. Rysunek jako wskazówka diagnostyczna
a) Rysunek- wskaźniki dojrzałości poznawczej,
b) Rozwój rysunku u dzieci,
c) Barwa i kolor.
3. Rysunek jako technika projekcyjna
a) czym jest projekcja,
b) “Narysuj człowieka” –Test rysunkowy Goodenough-Harris. Analiza przypadku,
c) “Narysuj osobę” – Test rysunkowy Karen Machover. Analiza przypadku,
d) “Narysuj osobę w deszczu”- Test rysunkowy Arnold Abrams. Analiza przypadku,
e) Test “ Dom-drzewo-osoba”. Analiza przypadku,
f) Test “Narysuj rodzinę”. Analiza przypadku,
g) Technika gryzmołów,
h) Test Drzewa wg Kocha.
4. Przeprowadzenie rysunkowych metod projekcyjnych w praktyce
a) sposób badania i warunki badań,
b) instrukcja,
c) wyniki badań,
5. Analiza rysunków - warsztaty.
6. Analiza studium przypadku - praca warsztatowa.
7. Zastosowanie rysunku w psychoterapii indywidualnej, interwencji kryzysowej.
8. Zastosowanie rysunku w systemowej terapii rodzin. Analiza przypadku.
9. Techniki rysunkowe w terapii grupowej. Analiza przypadku.
Agnieszka Juszczyk-Mirek - biegły sądowy w zakresie psychologii klinicznej dzieci i dorosłych oraz seksuologii, psycholog kliniczny, psychoterapeuta systemowy, certyfikowany interwent kryzysowy Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej, superwizor i trener Polskiego Towarzystwa Interwencji Kryzysowej. Specjalizuje się w diagnozie i opiniowaniu ofiar i sprawów gwałtów, molestowania i innych przestępstw seksualnych. Współpracuje w zakresie opiniowania z sądami we Wrocławiu, Legnicy, Wałbrzychu, Jeleniej Górze, Kłodzku, Poznaniu, Ostrowie Wielkopolskim. Kwalifikacje i doświadczenie w obszarze opiniowania, oceny zeznań świadków, diagnozy psychologicznej i seksuologicznej, typowania sprawców, psychologii sądowej i seksuologii sądowej zdobywała w trakcie studiów i szkoleń specjalitycznych: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Instytut Ekspertyz Sadowych im. Prof. Jana Sehna w Krakowie, Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego w Warszawie, Fundacja Dzieci Niczyje, oraz na licznych konferencjach i szkoleniach Sekcji Seksuologii Sądowej Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego, Pracowni Seksuologii Klinicznej i Społecznej Instytutu Psychologii UAM w Poznaniu. Prowadzi interwencję kryzysową, psychoterapię systemową indywidualną, grupową, terapię rodzin i par, zajęcia psychoedukacyjne i szkolenia. Pracuje w ujęciu systemowym z rodzinami z zaburzeniami psychotycznymi, zaburzeniami odżywiania, zaburzeniami psychosomatycznymi. Specjalizuje się w terapii zaburzeń lękowych, depresyjnych, psychotycznych, psychoterapii zaburzeń seksualnych, zaburzeń ASD I PTSD. Prowadzi sesje debriefingowe Critical Incident Stress Debriefing (CISD) dla specjalistów zajmujących się zawodowo ratownictwem i interwencją kryzysową oraz ofiar, grup dotkniętych kryzysem. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, International Critical Incident Stress Foundation (ICISF), International Association for Suicide Prevention (IASP). Pracuje w kilku Poradniach Zdrowia Psychicznego. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia podyplomowe w zakresie Seksuologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, oraz w CMKP Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego, Zakład Seksuologii Medycznej i Psychoterapii w Warszawie. W zakresie umiejętności psychoterapeutycznych kształciła się także w Szkole Terapeutycznej Psychoterapia Systemowa Indywidualna i Rodzinna WTTS (kurs podstawowy i kurs zaawansowany), Terapia Rodzin - Polski Instytut Ericksonowski, Terapia Małżeństw i Par - Polski Instytut Ericksonowski, Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie, Studium metod pracy z ofiarami przemocy seksualnej, ich rodzinami i opiekunami - Fundacja Dzieci Niczyje, Studium Opiniowania Psychologiczno-Sądowego - Fundacja Dzieci Niczyje, Centrum Medycznym Kształcenia Podyplomowego w Warszawie, Zakład Seksuologii Medycznej i Psychoterapii.
Rysunkowe metody projekcyjne
Szkolenie adresowane jest do psychologów, pedagogów, wychowawców, studentów, którzy są zainteresowani poszerzeniem umiejętności diagnostycznych przy zastosowaniu rysunkowych testów projekcyjnych. Program szkolenia łączy w sobie elementy wykładu, ale także pracy warsztatowej. Uczestnicy szkolenia zobowiązani są do przywiezienia ze sobą na szkolenie kompletu 5 rysunków (dom, drzewo, osoba, rysunek rodziny, osoba w deszczu).
Zajęcia są przeznaczone dla psychologów, pedagogów, wychowawców, studentów, którzy są zainteresowani poszerzeniem u...
Szkolenie adresowane jest do psychologów, pedagogów, wychowawców, studentów, którzy są zainteresowani poszerzeniem umiejętności diagnostycznych przy zastosowaniu rysunkowych testów projekcyjnych. Program szkolenia łączy w sobie elementy wykładu, ale także pracy warsztatowej. Uczestnicy szkolenia zobowiązani są do przywiezienia ze sobą na szkolenie kompletu 5 rysunków (dom, drzewo, osoba, rysunek rodziny, osoba w deszczu).
Zajęcia są przeznaczone dla psychologów, pedagogów, wychowawców, studentów, którzy są zainteresowani poszerzeniem u...