Program
Uczestnicy warsztatów zdobędą kompleksową wiedzę niezbędną do prowadzenia skutecznej sprzedaży i budowy trwałych relacji z Klientami w najważniejszych zakresach:
1. Uczestnik zrozumie wagę i znaczenie dla procesu sprzedaży odpowiedniej diagnozy Klienta, poznania jego potrzeb i możliwości zakupowych
2. Uczestnik doświadczy skuteczności budowania trwałych relacji z Klientami
3. Uczestnik pozna możliwości i różnorodność technik w komunikacji interpersonalnej
z Klientem oraz pozna sposoby skutecznego ich wykorzystania
4. Uczestnik uświadomi sobie osobiste predyspozycje, mocne strony i zakresy niezbędne do poprawy, aby nieustannie podnosić skuteczność sprzedaży
i efektywność własnych działań
Metodologia:
Szkolenie oparte jest o autorski projekt prowadzenia warsztatów, które cechują się dużą intensywnością, interaktywnym charakterem i nieustanną pracą nad zbudowaniem długotrwałej inspiracji do wykorzystywania w życiu zawodowym poznanych na szkoleniu zasad i technik. Zajęcia realizowane są zgodnie z zasadą 80% czasu dla ćwiczeń i doświadczeń, 20% czasu dla teorii.
Podczas warsztatów dominują:
* dyskusje i burze mózgów wywoływane licznymi przykładami, w tym wieloma studiami przypadków z doświadczenia zawodowego trenera prowadzącego warsztaty
* ćwiczenia i symulacje doskonalące umiejętności sprzedażowe, w tym zajęcia
z wykorzystaniem kamery video
* testy i zadania pozwalające na zdiagnozowanie osobistych mocnych i słabszych stron.
PROGRAM SZKOLENIA:
I. IDEALNY HANDLOWIEC TO…
1. „On nie ma pojęcia o czym mówię!” – CZYLI JAK ROZMAWIAĆ, BY NAS ROZUMIANO?
II. PODSTAWOWE ZASADY KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI
1. „No przecież tłumaczę Panu, że …” – czyli jak mówić spójnie i w sposób przemyślany
2. „Ta oferta jest znakomita, nasz ostatni Klient był nią zachwycony!” – czyli dlaczego
każdy Klient widzi inaczej.
III. IDENTYFIKACJA KLIENTA KLUCZEM DO SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI
1. „Jak się z nim dogadać…” – czyli o tym, że z każdym trzeba rozmawiać inaczej - stosowanie odpowiednich technik komunikacyjnych pod kątem zdiagnozowanych szczególnych cech Klienta
2. „Między nami jest chemia…” – jak sprawić, by Klient czuł, że świetnie się rozumiemy
IV. SŁOWA-KLUCZE I SŁOWA-WYTRYCHY. ROLA I ZNACZENIE KOMUNIKACJI WERBALNEJ W RELACJACH Z KLIENTEM
3. „Dlaczego nie kupił Pan naszego produktu z naszych usług…” – i dlaczego jest to fatalne pytanie
4. do Klienta, czyli analiza i przykłady zastosowań odpowiednich słów i zwrotów sprzedażowych
5. „O którym produkcie chce Pan porozmawiać na początku…” - analiza, przykłady i warsztaty zastosowań odpowiednich presupozycji w procesie sprzedaży
V. „WI(E)DZIEĆ WIĘCEJ” CZYLI ROLA I ZNACZENIE KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ W RELACJACH Z KLIENTEM – ANALIZA PRZYKŁADÓW NA PRZYKŁADZIE MATERIAŁÓW FILMOWYCH
VI. 10 DOBRYCH PRAKTYK - ZNACZENIE I ROLA BADANIA POTRZEB KLIENTA W SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY
VII. 4 ZASADY BUDOWANIA DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI
VIII. Z PRAKTYKI HANDLOWCA, CZYLI…
6. „Dlaczego on się tak czepia…”- jak odpowiadać na trudne pytania
7. „Dlaczego on ciągle narzeka na cenę…” – jak odpowiadać na pytania i zarzuty o cenę
8. „Dlaczego on ma pretensje…” – jak odpowiadać na reklamacje
.
IX. „Czy jestem dobrym handlowcem?” - DIAGNOZA OSOBISTYCH KOMPETENCJI HANDLOWYCH. ĆWICZENIE Z WYKORZYSTANIEM KAMERY VIDEO
Uczestnicy warsztatów zdobędą kompleksową wiedzę niezbędną do prowadzenia skutecznej sprzedaży i budowy trwałych relacji z Klientami w najważniejszych zakresach:
1. Uczestnik zrozumie wagę i znaczenie dla procesu sprzedaży odpowiedniej diagnozy Klienta, poznania jego potrzeb i możliwości zakupowych
2. Uczestnik doświadczy skuteczności budowania trwałych relacji z Klientami
3. Uczestnik pozna możliwości i różnorodność technik w komunikacji interpersonalnej
z Klientem oraz pozna sposoby skutecznego ich wykorzystania
4. Uczestnik uświadomi sobie osobiste predyspozycje...
Rozwiń program