Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | dzienny |
Tematyka: | Sprzedaż i marketing » Techniki sprzedaży |
Program
1. SOCIAL SELLING - WPROWADZENIE
Icebrakers, przedstawienie planu szkolenia oraz prowadzącego.
Czym jest Social Selling i dlaczego jest ważny?
Ciekawostki wynikające z badań sektora B2B pod kątem sprzedaży.
Najważniejsze informacje nt. LinkedIn.
2. CZTERY FILARY SKUTECZNYCH DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH
Pozycjonowanie (budowanie marki eksperta, korzystanie z marki firmy)
Wprowadzenie do Personal Brandingu.
Analiza podstawowych elementów profilu osobowego na LinkedIn.
Omówienie przykładów wzorowych elementów profilu na przykładach.
Uzupełnianie poszczególnych elementów p...
Icebrakers, przedstawienie planu szkolenia oraz prowadzącego.
Czym jest Social Selling i dlaczego jest ważny?
Ciekawostki wynikające z badań sektora B2B pod kątem sprzedaży.
Najważniejsze informacje nt. LinkedIn.
2. CZTERY FILARY SKUTECZNYCH DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH
Pozycjonowanie (budowanie marki eksperta, korzystanie z marki firmy)
Wprowadzenie do Personal Brandingu.
Analiza podstawowych elementów profilu osobowego na LinkedIn.
Omówienie przykładów wzorowych elementów profilu na przykładach.
Uzupełnianie poszczególnych elementów p...
Dyplom: | Certyfikat ukończenia szkolenia |
---|
Terminy
Brak podanych terminów.
Cena
1270 zł brutto/ całość
23% VAT
Miejsce szkolenia
MsMermaid - Conference Center
Wioślarska 8
00-411 Warszawa
Polska
Tagi: sprzedaż, social media
Ostatnia aktualizacja: 30 kwiecień 2019