skuteczna oferta handlowa - czyli jak stworzyć ofertę nie do odrzucenia

Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny
Tematyka:Sprzedaż i marketing
Poziom:Podstawowy

Program

Program:
1. OFERTA JEDNYM Z ELEMENTÓW BUDOWANIA I ZACIEŚNIANIA RELACJI Z KLIENTEM
- czym jest oferta? (z perspektywy firmy, Klienta i prawa)
2. CO TO TAKIEGO DOBRA OFERTA?
- rodzaje ofert
- sprostać standardom, czy je przewyższyć?
- obowiązkowe elementy oferty (merytoryczne, ideowe, wizualne), czyli czego w przekazie do Klienta nie może zabraknąć
- schematy ofert na tak czy na nie
- oferta - narzędzie kształtowania postawy Klienta wobec mojej firmy
- oferta - która motywuje do zakupu
3. OFERTA JAK NAJBARDZIEJ INDYWIDUALNA. JAK TO JEST BYĆ SWOIM WŁASNYM KLIENTEM?
- rozpo...

Rozwiń program

Uczestnicy:Warsztaty adresujemy do: * handlowców stacjonarnych i terenowych, przedstawicieli handlowych * managerów sprzedaży * marketingowców i PR-owców
Dyplom:certyfikat ukończenia szkolenia

RABATY!!!Przy zgoszeniu przynajmniej 2 osb z jednej firmy - rabat 10%Przy zgoszeniu przynajmniej 4 osb z jednej firmy - rabat 15%Przy zgoszeniu przynajmniej 5 osb z jednej firmy - 6 osoba gratis!

Terminy

Brak podanych terminów.


Tagi: oferta, handel, marketing

Ostatnia aktualizacja: 29 lipiec 2016






Dołącz do nas!