Program
Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Otwartym:
SKUTECZNA WINDYKACJA NALEŻNOŚCI
Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych:
• Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście
• Wykwalifikowana kadra trenerska
• Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia
• Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika
• Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych
Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama
Główne moduły warsztatu:
• Określenie zasad i stosowania profilaktyki windykacyjnej.
• Odzyskanie należności jak najszybciej, jak najmniejszym kosztem przy zachowaniu dobrych relacji handlowych.
• Dobre przygotowanie się do rozmowy z dłużnikiem.
• Panowanie nad emocjami w sytuacji windykacyjnej.
• Opracowanie skutecznej strategii odzyskiwania należności.
• Zdobywanie jak największej ilości informacji o dłużniku.
• Skuteczne odpowiedzi na typowe wymówki i zagrywki dłużników w ramach gier windykacyjnych.
Zakres tematyczny szkolenia:
1. Dlaczego klienci nie płacą? Postawy i taktyki stosowane przez klientów (dłużników).
2. Analiza przypadków, które pojawiają się najczęściej.
3. Jak polubić rozmowy windykacyjne ? – pokonanie barier mentalnych.
4. Case studies (prawidłowa rozmowa windykacyjna).
5. Co jest najważniejsze w rozmowie windykacyjnej? – świadomość celu każdej rozmowy windykacyjnej.
6. Budowanie relacji dłużnik-wierzyciel: etyka, budowanie powagi w relacji.
7. Struktura rozmowy – kontrolowanie przebiegu rozmowy.
8. Sposoby radzenia sobie z wymówkami klienta. Przejęcie kontroli nad sytuacją.
9. Radzenie sobie z krytyką, agresją i gniewem dłużnika.
10. Umiejętne formułowanie oczekiwań i ostrzeżeń wobec klienta. Czego klient nie powinien usłyszeć, jakich zwrotów unikać?
11. Efektywne pozyskiwanie informacji o kliencie/dłużniku.
12. Prawidłowe wykorzystanie posiadanych dokumentów.
13. Czynniki zakłócające prawidłową komunikację z dłużnikami.
14. Jak sterować rozmową - prowokowanie i opanowywanie negatywnych emocji.
15. Rozpoznawanie zachowań podejrzanych u dłużników.
16. Z kim oprócz klienta (dłużnika) rozmawiać w sprawie spłaty należności? Jak dotrzeć do dłużnika unikającego rozmowy?
17. Typologia dłużników. Typologia klienta.
18. Typowe gry klientów (dłużników).
19. Negocjacje z dłużnikami. Skuteczna reakcja na wymówki.
20. Techniki zapowiadania sankcji.
21. Sposób zakończenia rozmowy.
22. Najczęściej popełniane błędy w rozmowach windykacyjnych.
23. Wykorzystanie technik NLP w negocjacjach z dłużnikiem.
24. Sposoby prowadzenia rozmów telefonicznych.
25. Wzrost poczucia osobistej siły przed wykonywaniem trudnych telefonów czy rozmów osobistych z zalegającymi z płatnościami klientami.
26. Praktyczne wskazówki prawne z zakresu windykacji
Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Otwartym:
SKUTECZNA WINDYKACJA NALEŻNOŚCI
Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych:
• Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście
• Wykwalifikowana kadra trenerska
• Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia
• Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika
• Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych
Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• In...
Rozwiń program