Program
Celem szkolenia jest poznanie i zdefiniowanie podstawowych procesów psychologicznych, ekonomicznych i biznesowych decydujących o powodzeniu lub porażce w kontaktach handlowych z klientem na rynku. Poznanie metod i umiejętności jak dzielić się doświadczeniami, aby nie popełniać tych samych błędów.
1. Budowanie perspektywicznych relacji w kontakcie z klientem
o Oczekiwania i nastawienie jako fundament pozytywnych relacji.
o Co jest niezbędne i pożądane, a co niedozwolone w kontaktach z Klientem.
o Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki Klienta i współdziałanie.
o Style zachowań Klientów.
o Typologia „trudnych Klientów”.
o Metody postępowania z klientami.
2. Konstruktywne relacje interpersonalne w kontakcie z Klientem
o Trafne spostrzeganie innych.
o Fazy kontaktu z Klientem.
o Nawiązane kontaktu jako gwarancja dalszych kontaktów handlowych.
o Prezentacja rozwiązania (mocna prezentacja, budowanie argumentacji handlowej i cenowej, przekonywanie)
o Reakcja na obiekcje (kontrola emocji, kontrola komunikacji niewerbalnej, asertywne komunikowanie się, techniki wywierania wpływu, negocjacje cenowe)
o Zamknięcie kontaktu (techniki ”zamknięcia”, reakcja na manipulację, budowanie relacji, techniki wywierania wpływu)
3. Sprzedaż i obsługa klienta a rozpoznawanie jego potrzeb
o Określenie celów sprzedaży
o Zakazane zwroty
o Metody rozpoznawania potrzeb klienta
o Sprzedaż za pomocą języka Cech – Zalet - Korzyści
o Metody prezentacji produktu
4. Specyfika rozmów telefonicznych
o Ograniczenia telefonu i ich wpływ na postawę rozmówców.
o Omówienie struktury i jej wpływu na efektywność przeprowadzanych z Klientami uzgodnień.
o Jak zbudować zaufanie na początku rozmowy? - zasady powitania, umiejętność nawiązania rozmowy i stworzenia niekrępującej, milej atmosfery.
5. Trudne sytuacje w kontaktach z klientami
o Trudna sytuacja jako statystycznie nieuchronny element pracy
o Rozróżnianie zarzutów rzeczywistych od pozornych
o Uprzedzanie i rozwiązywanie obiekcji i zastrzeżeń klienta
o Narzędzia asertywności i ograniczania skutków stresu
6. Skuteczne techniki finalizacji
o Technika trybu warunkowego
o Technika drobnych alternatyw
o Technika połączona
o Technika pytań alternatywnych
o Technika oparta na zasadzie zgody domniemanej
Celem szkolenia jest poznanie i zdefiniowanie podstawowych procesów psychologicznych, ekonomicznych i biznesowych decydujących o powodzeniu lub porażce w kontaktach handlowych z klientem na rynku. Poznanie metod i umiejętności jak dzielić się doświadczeniami, aby nie popełniać tych samych błędów.
1. Budowanie perspektywicznych relacji w kontakcie z klientem
o Oczekiwania i nastawienie jako fundament pozytywnych relacji.
o Co jest niezbędne i pożądane, a co niedozwolone w kontaktach z Klientem.
o Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki Klienta i współdziałanie.
o Styl...
Rozwiń program
Warunki przyjęcia: | Prosimy o kontakt z naszymi Doradcami |
---|
Dyplom: | Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN |
---|
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze.
Terminy
Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja |
---|
dowolny termin | 2 dni | pon 10:00-18:00 wto 09:00-17:00 | 10 | Poznań |
dowolny termin | 2 dni | | 10 | Poznań |
Cena
1943 zł brutto/ całość (1580 zł netto)
Wpisowe: 600 zł
1845.85 zł z EDUKACJĄ
Sprawdź informacje, dotyczące ceny szkolenia na naszej stronie - AVENHANSEN Sp. z o.o.
Miejsce szkolenia
Poznań
Poznań
60-129 Poznań
Polska
Tagi: metody sprzedaży, techniki sprzedaży, obsługa klienta, rozmowa telefoniczna, relacje z klientem
Ostatnia aktualizacja: 20 listopad 2015