Program
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności prowadzenia negocjacji. Trener podczas zajęć dzieli się z bezpośrednimi doświadczeniami i case study negocjacji m.in. z największymi koncernami samochodowymi i firmami z branży elektronicznej rozrywki. Podczas zajęć szczególna uwaga zwrócona będzie na etap przygotowań do negocjacji, kluczowego etapu mającego największy wpływ na powodzenie negocjacji.
Korzyści dla Uczestników
1. Uczestnik zrozumie wagę prowadzenia negocjacji opartych o współpracę i będzie wiedział, jak w taki sposób prowadzić negocjacje
2. Uczestnik doświadczy swoich najmocniejszych i najsłabszych stron w ramach gier negocjacyjnych
3. Uczestnik pozna techniki wywierania wpływu społecznego, ich etyczne i praktyczne zastosowania oraz nauczy się bronić przed nimi
4. Uczestnik dowie się jak skutecznie budować swój wizerunek i pozna podstawowe zasady biznesowego savoir-vivre
PROGRAM SZKOLENIA:
Moduł 1 – wprowadzenie do negocjacji
1. IDEALNY NEGOCJATOR TO… , A NAJGORSZY…
2. „Czy on naprawdę nie rozumie, o co chodzi?!” - PRAKTYCZNE SPOJRZENIE NA PROCES KOMUNIKACJI I ZNACZENIE PERCEPCJI PODCZAS PROWADZENIA NEGOCJACJI
3. „Niepowodzenie w przygotowaniach to przygotowanie niepowodzenia” – DOBRE I NIEZBĘDNE RADY O TYM JAK WŁAŚCIWIE PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO KAŻDYCH NEGOCJACJI
4. „Nie powinienem tak łatwo ustępować, ale on grał tak twardo!” – WNIKLIWE SPOJRZENIE NA RODZAJE NEGOCJACJI I GŁÓWNE ZASADY NIMI RZĄDZĄCE ORAZ AUTOANALIZA WŁASNYCH ZACHOWAŃ
W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH
Moduł 2 – rozpoczynamy negocjacje
1. „Dzień dobry…” – KRÓTKIE I KONKRETNE INFORMACJE O TYM, JAK WŁAŚCIWIE ROZPOCZYNAĆ KAŻDE SPOTKANIE
2. „Gdybym wiedział, w jakiej sytuacji jest druga strona, to poprowadziłbym negocjacje inaczej…” – JAK SKUTECZNIE ZADAWAĆ WŁAŚCIWE PYTANIA I ZDOBYWAĆ PRZEWAGĘ W NEGOCJACJACH
Moduł 3 – prowadzimy negocjacje
1. „Dlaczego dotąd mówiłem w taki sposób?” – JAK ROZMAWIAĆ, BY OSIĄGAĆ ZAMIERZONE CELE: NAJWAŻNIEJSZE ZASADY I TECHNIKI SŁOWNE
2. „Jestem z siebie zadowolony!” – O TYM, CZYM JEST ASERTYWNA POSTAWA I JAK JĄ ZACHOWYWAĆ W KAŻDEJ SYTUACJI
3. „Wreszcie już wiem, co oddzielać, na czym się koncentrować, co tworzyć i co stosować” – PRAKTYCZNE, OPARTE NA STUDIACH PRZYPADKÓW I SYMULACJACH, WARSZTATY Z ZAKRESU 4 KLUCZOWYCH ZASAD PROWADZENIA SKUTECZNYCH NEGOCJACJI'
4. „Już więcej nie dam się zmanipulować!” – CZYLI JAK BRONIĆ SIĘ PRZED MANIPULACJĄ I ETYCZNIE STOSOWAĆ ZASADY WYWIERANIA WPŁYWU NA INNYCH
5. „On jest przerażony, to po nim widać! Teraz już wiem czy blefuje!” - JAK WŁAŚCIWIE CZYTAĆ I INTERPRETOWAĆ MOWĘ CIAŁA PODCZAS SPOTKAŃ NEGOCJACYJNYCH. PRAKTYCZNE WARSZTATY Z WYKORZYSTANIEM KAMERY VIDEO POŁĄCZONE Z DOSKONALENIEM UMIEJĘTNOŚCI PREZENTOWANIA WŁASNYCH PRODUKTÓW I USŁUG
6. „Oni się ciągle czepiają i cały czas tylko kasa i cena, kasa i cena…” – PRAKTYCZNE SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z TRUDNYMI KLIENTAMI I KONKRETNE ODPOWIEDZI NA ZASTRZEŻENIA, TAKŻE DOTYCZĄCE CEN
Moduł 4 – kończymy negocjacje
1. „Teraz już wiem, czego unikać!” – NAJPOWSZECHNIEJSZE BŁĘDY NEGOCJATORÓW I PRAKTYCZNE SPOSOBY ICH UNIKANIA.
Celem szkolenia jest nabycie praktycznych umiejętności prowadzenia negocjacji. Trener podczas zajęć dzieli się z bezpośrednimi doświadczeniami i case study negocjacji m.in. z największymi koncernami samochodowymi i firmami z branży elektronicznej rozrywki. Podczas zajęć szczególna uwaga zwrócona będzie na etap przygotowań do negocjacji, kluczowego etapu mającego największy wpływ na powodzenie negocjacji.
Korzyści dla Uczestników
1. Uczestnik zrozumie wagę prowadzenia negocjacji opartych o współpracę i będzie wiedział, jak w taki sposób prowadzić negocjacje
2....
Rozwiń program