Oferta jest nieaktualnaProgram
I. REKRUTACJA I ADAPTACJA PRACOWNIKÓW
• Opisywanie i profilowanie stanowisk pracy
• Zasady tworzenia nowoczesnych skutecznych ogłoszeń o pracę
• Planowanie przebiegu procesu rekrutacji i selekcji krok po kroku
• Metody i źródła pozyskiwania kandydatów – konwencjonalne i niekonwencjonalne
• Dobór metody selekcji kandydatów do rodzaju stanowiska
• Metody sprawdzania kompetencji miękkich i twardych kandydatów
• Ochrona danych osobowych w rekrutacji (RODO) i aspekty prawne procesu naboru
• Trudne i nietypowe sytuacje w procesie rekrutacji
• Błędy psychologiczne w procesie selekcji
• Metoda AC w procesie rekrutacji – kiedy i dla jakich stanowisk ją stosować
• Budowanie wizerunku pracodawcy oraz pozytywnych doświadczeń kandydatów w procesie rekrutacji
• Metody wyboru najlepszego kandydata
• Adaptacja pracowników oraz budowanie profesjonalnych programów wdrożeniowych
II. SZKOLENIA I ROZWÓJ PRACOWNIKÓW
• Pojęcie rozwoju pracowników
• Modele zarządzania rozwojem we współczesnych organizacjach
• Pracownik jako kreator rozwoju
• Czym różni się szkolenie – wydarzenie od szkolenia – procesu
• Łańcuch wpływu na sukces procesów szkoleniowych w przedsiębiorstwie
• Blokady procesów szkoleniowych – co zagraża ich efektywności
• Schemat profesjonalnego procesu szkoleniowego wraz z oceną
• Rola zarządzania wiedzą w organizacji
• Przeszkody w zarządzaniu wiedzą
• Jak budować organizację uczącą się
• Czym jest „amnezja korporacyjna” – czyli dlaczego warto systemowo kodować wiedzę
• Rola liderów w stymulowaniu rozwoju pracowników – jak włączać kadrę menedżerską w procesy rozwoju pracowników
• Metody analizy potrzeb rozwojowych i luk kompetencyjnych
• Jak budować u uczestników pozytywną reakcję na szkolenie jeszcze przed szkoleniem – przepis na sukces
• SMART-ne cele szkoleniowe oparte na modelu D. Kirckpatrica
• „Jeśli czegoś nie możesz zmierzyć, nie możesz tym zarządzać”/W.Edwards Deming/ - narzędzia pomiaru efektywności szkoleń i ich wpływu na sukces biznesowy
• Relokacje pracowników
• Coaching
• Wybór dostawcy szkoleń Co charakteryzuje dobrą i profesjonalną firmę szkoleniową – o jakie rzeczy pytać, co sprawdzić
III. OCENA I EWALUACJA PRACOWNIKÓW
• Dopasowanie systemu ocen do specyfiki, etapu rozwoju, wielkości i celów firmy
• Zasady tworzenia modeli kompetencyjnych – klasyfikacja kompetencji, ich definiowanie i skale pomiaru
• Zarządzanie przez cele (MBO) – wyznaczanie celów i wyznaczanie KPI dla stanowisk
• Formularze oceny dla poszczególnych działów i stanowisk
• Dokumentacja systemu ocen pracowniczych (SOOP)
• Komunikacja, szkolenia i wdrożenia systemu
• Zaangażowanie zarządu i kadry kierowniczej w proces ocen kluczem do sukcesu dobrego działania systemu
• Standardy i przebieg rozmowy ewaluacyjnej z pracownikiem
• Powiązanie systemu ocen z polityką zarządzania kadrami
• Jeśli nie ocena to co – inne systemy ewaluacyjne
• Zasady tworzenia programów rozwojowych
• Programy rozwoju talentów – identyfikacja, narzędzia rozwoju, pomiar efektów
• Korzyści i ryzyka programów zarządzania talentami
IV. SYSTEMY MOTYWACYJNE I INNE DOBRE PRAKTYKI W NOWOCZESNYM HR
• Jak przełożyć strategię firmy na system motywacyjny
• Skuteczne systemy motywacyjne dla różnych grup pracowników – przykłady
• Dopasowanie świadczeń dodatkowych do potrzeb zatrudnionych
• Motywowanie bez dodatkowych kosztów – praktyczne wskazówki
• HR jako wsparcie dla biznesu
• Nowe podejście do zarządzania kadrami – Human Resources czy Human Relations?
• Współczesna rola HR
o rzecznik pracowników
o deweloper kapitału ludzkiego
o partner strategiczny
o Lider HR – pracownik wyjątkowy
• Najważniejsze kompetencje HR-owca – co należy rozwijać?
• PR dla HR – jak promować działania HR w organizacji – przykładowe wskaźniki efektywności KPI, ROI.
• Budowanie marki osobistej na rynku pracy
• Zmiany na rynku pracy oraz nowe trendy w ZZL – przykłady
• Nowe wyzwania pracodawców z perspektywy specjalistów HR m.in.:
o nowe technologie
o nowe style i metody zarządzania
o „rynek pracownika”
o zarządzanie pokoleniami X,Y,Z i …C
o zarządzanie różnorodnością
o jakość pracy i życia (wellness w pracy)
I. REKRUTACJA I ADAPTACJA PRACOWNIKÓW
• Opisywanie i profilowanie stanowisk pracy
• Zasady tworzenia nowoczesnych skutecznych ogłoszeń o pracę
• Planowanie przebiegu procesu rekrutacji i selekcji krok po kroku
• Metody i źródła pozyskiwania kandydatów – konwencjonalne i niekonwencjonalne
• Dobór metody selekcji kandydatów do rodzaju stanowiska
• Metody sprawdzania kompetencji miękkich i twardych kandydatów
• Ochrona danych osobowych w rekrutacji (RODO) i aspekty prawne procesu naboru
• Trudne i nietypowe sytuacje w procesie rekrutacj...
Rozwiń program
Uczestnicy: | Specjaliści działów kadrowo-płacowych, |
---|
Warunki przyjęcia: | przesłanie formularza zgłoszeniowego |
---|
Dyplom: | Certyfikat Fundacji Rozwoju Rachunkowości |
---|
Terminy
Cena
2999 zł brutto/ całość (2999 zł netto)
Cena szkolenia obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, , certyfikat.
Miejsce szkolenia
Fundacja Rozwoju Rachunkowości
Wita Stwosza 32 lok. 5
02-661 Warszawa
Polska
Wysyłanie wiadomości do szkoły zostało wyłączone, ponieważ oferta jest nieaktualna
Tagi: HR, kadry, płace
Ostatnia aktualizacja: 24 luty 2020