Program
SZKOŁA DORADCY KLIENTA „Specyfika pracy z klientem indywidualnym – aktywizacja klienta od rejestracji do zatrudnienia”
Zapraszamy na szkolenie będące odpowiedzią na pojawiające się potrzeby podnoszenia kwalifikacji pracowników kluczowych w zakresie realizacji przez nich funkcji – doradcy klienta. Tę nową rolę specjalistów CAZ wprowadził ustawodawca w nowelizacji ustawy o promocji zatrudnienia (…) uzasadniając powyższe zmiany koniecznością innego niż dotychczas podejścia przez urzędy pracy do kwestii aktywizowania bezrobotnych. Według nowych przepisów, doradca klienta indywidualnego powinien działać zgodnie z zasadami obowiązującymi przy obsłudze w ramach tzw. „jednego okienka”, co oznacza, że wszystkie działania, które może zrealizować, powinien podjąć i przeprowadzić samodzielnie, oczywiście z zachowaniem zasad regulaminu obowiązującego w urzędzie.
Jak sprostać temu nowemu wyzwaniu? W wielu urzędach zadawane jest to pytanie i liczne grupy pracowników CAZ do dzisiaj nie wiedzą jak faktycznie powinna obecnie wyglądać praca z klientem indywidualnym? Proponujemy szkolenie obrazujące zadania i działania doradcy klienta w procesie aktywizacji, szkolenie będące odpowiedzią na nurtujące pytania.
Jednak pamiętać należy o tym, iż doradcy klienta będą współpracować również z klientem instytucjonalnym. Na różnych rynkach pracy, na których funkcjonują urzędy pracy zakres zadań doradcy klienta może być różny. Możliwe będą zatem modele łączenia zadań z zakresu współpracy z klientem indywidualnym jak i instytucjonalnym bądź modele rozdzielania wymienionych zadań i wyodrębniania zespołów doradców klienta indywidualnego oraz zespołów doradców klienta instytucjonalnego. Decyzję w powyższym zakresie podejmuje dyrektor PUP.
Program szkolenia, z uwagi na szeroki aspekt koniecznych do omówienia zagadnień, ujmuje pracę doradcy klienta
z klientem indywidualnym.
Forma szkolenia to warsztaty, które nazwane zostały jako Szkoła Doradcy Klienta, bowiem przewidujemy kolejne edycje niniejszej Szkoły, adekwatnie do zmieniających się przepisów, jak też potrzeb chwili. Kolejna, najbliższa edycja Szkoły Doradcy Klienta będzie dotyczyła kwestii współpracy z klientem instytucjonalnym.
Adresaci szkolenia
Proponowane szkolenie jest adresowane do kluczowych pracowników CAZ, którym powierzono funkcję doradcy klienta indywidualnego oraz do wszystkich innych pracowników zainteresowanych niniejszą tematyką np. pracowników współpracujących z doradcami klienta czy kierowników CAZ lub kierowników poszczególnych komórek organizacyjnych w ramach CAZ.
Cel szkolenia
Nabycie przez uczestników wiedzy w zakresie podstaw i zasad funkcjonowania doradcy klienta oraz umiejętności w obszarze skutecznych form aktywizacji klientów indywidualnych.
Miejsce: Bel-Ami, Zakopane
Ramowy program szkolenia i szczegółowe informacje znajdują się na naszej stronie internetowej.
SZKOŁA DORADCY KLIENTA „Specyfika pracy z klientem indywidualnym – aktywizacja klienta od rejestracji do zatrudnienia”
Zapraszamy na szkolenie będące odpowiedzią na pojawiające się potrzeby podnoszenia kwalifikacji pracowników kluczowych w zakresie realizacji przez nich funkcji – doradcy klienta. Tę nową rolę specjalistów CAZ wprowadził ustawodawca w nowelizacji ustawy o promocji zatrudnienia (…) uzasadniając powyższe zmiany koniecznością innego niż dotychczas podejścia przez urzędy pracy do kwestii aktywizowania bezrobotnych. Według nowych przepisów, doradca...
Rozwiń program