Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | dzienny |
Tematyka: | Biznes i zarządzanie » Zarządzanie |
Poziom: | podstawowy |
Program
Szanowni Państwo
Opowiadanie historii, a w zasadzie STORYTELLING, to najbardziej naturalny i najskuteczniejszy sposób komunikacji, najsilniej oddziaływujący na wyobraźnię, zmysły, opinie i poglądy odbiorcy. Dale Carnegie mawiał , że "prezentacja to forma sprzedaży, a faktycznie sprzedają opowiadane historie...". Obecnie STORYTELLING jest stosowany przez najwybitniejszych liderów, przywódców, sprzedawców, marketingowców. To najnowsze trendy, które przychodzą z zachodu, ale przecież my je mamy w genach, we krwi i naszej kulturze od wieków.
Dobrze opowiedziana...
Opowiadanie historii, a w zasadzie STORYTELLING, to najbardziej naturalny i najskuteczniejszy sposób komunikacji, najsilniej oddziaływujący na wyobraźnię, zmysły, opinie i poglądy odbiorcy. Dale Carnegie mawiał , że "prezentacja to forma sprzedaży, a faktycznie sprzedają opowiadane historie...". Obecnie STORYTELLING jest stosowany przez najwybitniejszych liderów, przywódców, sprzedawców, marketingowców. To najnowsze trendy, które przychodzą z zachodu, ale przecież my je mamy w genach, we krwi i naszej kulturze od wieków.
Dobrze opowiedziana...
Warunki przyjęcia: | brak |
---|---|
Dyplom: | Certyfikat ukończenia szkolenia. |
Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw
Terminy
Brak podanych terminów.
Cena
2792 zł brutto/ całość
Miejsce szkolenia
ul. Piękna 11 m. 6
00-549 Warszawa
Polska
Tymczasowo brak kontaktu mailowego ze szkołą
Tagi: Storytelling, Paweł Fortuna, Paweł Tkaczyk
Ostatnia aktualizacja: 9 wrzesień 2016