Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny
Tematyka:Sprzedaż i marketing » Marketing i reklama

Program

"Celem szkolenia jest:

- Zapoznanie się z koncepcją funkcjonowania marki i zarządzania markę w ramach budowania strategii marketingu-mix w teorii i praktyce
- Zapoznanie się ze sztuką tworzenia funkcjonujących i skutecznych marek firmy i oferowanych produktów na podstawie case stadies znanych marek
- Zapoznanie się z aktualnymi trendami w marketingu i przyszłościowymi kierunkami rozwoju skutecznych marek tzw. brandingu:"
Uczestnicy:Grupa docelowa szkolenia to osoby zainteresowane marketingiem, pr, trendami, reklamą, promocją itp.
Dyplom:Certyfikowane szkolenia

Materiały szkoleniowe: Komplet wydrukowanych materiałów; Certyfikaty dla uczestników. Do wyboru: tablet, e-czytnik lub rabat

Terminy

Brak podanych terminów.


Tagi: marketing, promocja, reklama, pr, marka

Ostatnia aktualizacja: 19 czerwiec 2014






Dołącz do nas!