Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | dzienny |
Tematyka: | Sprzedaż i marketing » Marketing i reklama |
Program
"Celem szkolenia jest:
- Zapoznanie się z koncepcją funkcjonowania marki i zarządzania markę w ramach budowania strategii marketingu-mix w teorii i praktyce
- Zapoznanie się ze sztuką tworzenia funkcjonujących i skutecznych marek firmy i oferowanych produktów na podstawie case stadies znanych marek
- Zapoznanie się z aktualnymi trendami w marketingu i przyszłościowymi kierunkami rozwoju skutecznych marek tzw. brandingu:"
- Zapoznanie się z koncepcją funkcjonowania marki i zarządzania markę w ramach budowania strategii marketingu-mix w teorii i praktyce
- Zapoznanie się ze sztuką tworzenia funkcjonujących i skutecznych marek firmy i oferowanych produktów na podstawie case stadies znanych marek
- Zapoznanie się z aktualnymi trendami w marketingu i przyszłościowymi kierunkami rozwoju skutecznych marek tzw. brandingu:"
Uczestnicy: | Grupa docelowa szkolenia to osoby zainteresowane marketingiem, pr, trendami, reklamą, promocją itp. |
---|---|
Dyplom: | Certyfikowane szkolenia |
Materiały szkoleniowe: Komplet wydrukowanych materiałów; Certyfikaty dla uczestników. Do wyboru: tablet, e-czytnik lub rabat
Terminy
Brak podanych terminów.
Cena
2214 zł brutto/ całość (1800 zł netto)
Miejsce szkolenia
Aleje Jerozolimskie 81
02-001 Warszawa
Polska
Tagi: marketing, promocja, reklama, pr, marka
Ostatnia aktualizacja: 19 czerwiec 2014