Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Tematyka: | Sprzedaż i marketing » Marketing i reklama |
---|
Program
Program szkolenia
1. ABC merchandisingu:
o Jakie jest miejsce merchandisingu w nowoczesnym procesie sprzedaży?
o Jakie pojęcia są kluczowe w skutecznej strategii merchandisingowej?
o Hierarchia ważności i skuteczności różnych metod i technik ekspozycji towaru.
o Jakie istnieją metody wspomagające zauważalność produktu?
o Rotacja co to jest jak to się liczy i jaki ma związek w ekspozycją na półce?
o Obrót – czy powinien mieć wpływ na rozmieszczenie towaru w sklepie?
2. Promocja sprzedaży:
o Jak dopasować typ promocji w zależności od miejsca produktu w kanale...
1. ABC merchandisingu:
o Jakie jest miejsce merchandisingu w nowoczesnym procesie sprzedaży?
o Jakie pojęcia są kluczowe w skutecznej strategii merchandisingowej?
o Hierarchia ważności i skuteczności różnych metod i technik ekspozycji towaru.
o Jakie istnieją metody wspomagające zauważalność produktu?
o Rotacja co to jest jak to się liczy i jaki ma związek w ekspozycją na półce?
o Obrót – czy powinien mieć wpływ na rozmieszczenie towaru w sklepie?
2. Promocja sprzedaży:
o Jak dopasować typ promocji w zależności od miejsca produktu w kanale...