Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Tematyka: | Biznes i zarządzanie » Zarządzanie |
---|
Program
I dzień (7h)
1. Wprowadzenie do zarządzania jakością, zasady zarządzania jakością, seria norm ISO 9000.
2. Podejście procesowe – zarządzanie procesami w organizacji.
3. Podstawy zarządzania ryzykiem w organizacji.
4. Sposób prezentacji wymagań ISO 9001:2015 (struktura formalna normy, założenia do interpretacji tekstu nomy).
5. Zakres normy ISO 9001:2015 oraz istotne terminy i definicje.
6. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 1 – Kontekst w jakim funkcjonuje organizacja
• Zrozumienie organizacji oraz jej kontekstu,
• Zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych...
1. Wprowadzenie do zarządzania jakością, zasady zarządzania jakością, seria norm ISO 9000.
2. Podejście procesowe – zarządzanie procesami w organizacji.
3. Podstawy zarządzania ryzykiem w organizacji.
4. Sposób prezentacji wymagań ISO 9001:2015 (struktura formalna normy, założenia do interpretacji tekstu nomy).
5. Zakres normy ISO 9001:2015 oraz istotne terminy i definicje.
6. Wymagania ISO 9001:2015 cz. 1 – Kontekst w jakim funkcjonuje organizacja
• Zrozumienie organizacji oraz jej kontekstu,
• Zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych...