Program
Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:
• nauka wykorzystywania cech lidera w zarządzaniu zespołem
• rozwój kompetencji pozwalających na nadzór nad realizacją ustaleń/ celów/ zadań
• poznanie narzędzi udzielania motywującej krytycznej informacji zwrotnej
• rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie umiejętności i potencjału pracowników
• umiejętne diagnozowanie potrzeb i oczekiwania podwładnych
• odpowiednia i efektywna komunikacja z pracownikami
METODY SZKOLENIA:
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:
• pracę w zespołach
• gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach
• dyskusje na forum grupy
• testy/ ankiety
• wykład z prezentacją multimedialną (20%)
PROGRAM SZKOLENIA – 1 dzień
I. KOMPETENCJE KIEROWNICZE W ZARZĄDZANIU PRACOWNIKAMI
1. Mity i fakty bycia kierownikiem
2. Kierownik – decydent wczoraj i dziś
3. Teoria zarządzania X i Y Mc Gregora – do czego powinniśmy dążyć
4. Menedżer czy lider – określanie własnej roli
5. Bycia liderem można się nauczyć – lider skuteczny/ lider nieskuteczny
6. Kwestionariusz zdolności przywódczych
7. Co to są kompetencje – zestaw kompetencji menedżerskich – ocena własnych kompetencji przywódczych oraz potrzeb rozwojowych
8. Postawa – jako główny element sukcesu lidera
9. Wizerunek lidera przyszłości
II. DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI KIEROWNICZYCH
1. Wpływ lidera na kształtowanie postaw pracowników
2. Główne modele zachowań wpływające na sukces i skuteczność w zarządzaniu pracownikami (budowanie autorytetu lidera)
1. Znajomość firmy – świadomość misji, wizji i celu przedsiębiorstwa (czym jest kultura organizacyjna, jak to wykorzystać do budowania dobrej atmosfery pracy na poziomie organizacji i do budowania jej zewnętrznego wizerunku)
2. Pewność siebie i poczucie własnej wartości
3. Autoprezentacja i autorytet
4. Budowanie zaufania i wiarygodność – czym jest zaufanie, 3 typy zaufania, jak budować zaufanie
5. Zarażanie entuzjazmem
6. Pokazywanie pracownikom, że ich praca ma znaczenie
7. Znajomość ludzi – indywidualne traktowanie
III. EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ JAKO ŹRÓDŁO SUKCESÓW LIDERA W BUDOWANIU RELACJI
1. Znaczenie komunikowania się w zarządzaniu ludźmi
2. „Bariery” komunikacyjne – czyli, co nam przeszkadza w sprawnym przepływie informacji i wzajemnym porozumieniu
3. Autodiagnoza – wypracowanie swoich mocnych stron, jak również zdefiniowanie obszarów rozwojowych w zakresie komunikacji
4. Anatomia wypowiedzi – „staraj się najpierw zrozumieć, a potem być zrozumiałym”
5. Emocje i ich rola w trudnych sytuacjach
• Rozpoznanie emocji i odczuć
• Praca z emocjami i nieporozumieniem
• Granice empatii w pracy menedżera
• Stres – funkcjonowanie w sytuacji stresowej
IV. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
1. Wnioski na poziomie zespołowym i indywidualnym
2. Indywidualny plan działań – jaką wiedzę, umiejętności zastosuję w swojej pracy po szkoleniu
Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:
• nauka wykorzystywania cech lidera w zarządzaniu zespołem
• rozwój kompetencji pozwalających na nadzór nad realizacją ustaleń/ celów/ zadań
• poznanie narzędzi udzielania motywującej krytycznej informacji zwrotnej
• rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie umiejętności i potencjału pracowników
• umiejętne diagnozowanie potrzeb i oczekiwania podwładnych
• odpowiednia i efektywna komunikacja z pracownikami
METODY SZKOLENIA:
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatow...
Rozwiń program
Warunki przyjęcia: | Prosimy o kontakt z Naszymi Doradcami lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Naszej stronie internetowej |
---|
Dyplom: | Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN |
---|
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze
Terminy
Cena
1082 zł brutto/ całość (880 zł netto)
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze
Miejsce szkolenia
Warszawa
Warszawa
00-695 Warszawa
Polska
Tagi: przywództwo, kierowanie, manager, komnunikacja, zespół
Ostatnia aktualizacja: 4 wrzesień 2019