Program
I. AUTOPREZENTACJA JAKO KOMUNIKAT W WYSTĄPIENIACH PUBLICZNYCH
1. Efekt „pierwszego wrażenia”
2. Rola wizerunku w życiu zawodowym i publicznym
3. Autodiagnoza stylu
4. Dostosowanie wizerunku do sytuacji publicznych
5. Budowanie wizerunku i autorytetu występującego kolorem i stylem -
strój
akcesoria i symbole statusu
6. Budowanie wizerunku i autorytetu występującego głosem – komunikacja wokalna
7. Budowanie wizerunku i autorytetu występującego słowem – komunikacja werbalna
8. Budowanie wizerunku i autorytetu występującego postawą – metoda PROSTO
II. PRZYGOTOWANIE DOBREJ PREZENTACJI – STRUKTURA DIAMENTU
1. Zdefiniowanie celu prezentacji – o czym chcesz mówić
2. Kto będzie słuchał – analiza audytorium
3. Zabłyśnij na wejściu – schemat otwarcia prezentacji
4. Mocny PSB (Power Sound Bite)
5. Treść główna – co i w jaki sposób zawrzeć w prezentacji
6. Efektywne i efektowne zakończenie
7. 9 filarów znakomitej prezentacji
III. SPOSOBY PRZYCIĄGANIA UWAGI SŁUCHACZY
1. Style zapamiętywania i uczenia się dorosłych
2. Budowanie relacji ze słuchaczami
3. Techniki pobudzania i podtrzymywania zainteresowania
4. Jak z dobrej prezentacji zrobić świetną – naucz się opowiadać historie
5. Wykorzystanie humoru
6. Prezentacja za pomocą środków audiowizualnych – mity i fakty (Power Point, flipchart, rzutnik multimedialny, tablica)
IV. PROWADZENIE PREZENTACJI
1. Znalezienie własnego stylu
2. Odpowiadanie na pytania z Sali
3. Techniki radzenia sobie ze stresem i z tremą podczas wystąpienia publicznego
4. Zwroty, którymi nie należy zaczynać i zwroty, którymi nie należy kończyć prezentacji
5. Zwroty, którymi warto rozpocząć i którymi warto skończyć prezentację
V. PROWADZENIE INDYWIDUALNYCH MINI - PREZENTACJI – ĆWICZENIA DOSKONALĄCE INDYWIDUALNE UMIEJĘTNOŚCI AUTOPREZENTACJI I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
1. Studium przypadku oparte na tematach z życia codziennego i pracy
VI. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
1. Indywidualny plan działania
I. AUTOPREZENTACJA JAKO KOMUNIKAT W WYSTĄPIENIACH PUBLICZNYCH
1. Efekt „pierwszego wrażenia”
2. Rola wizerunku w życiu zawodowym i publicznym
3. Autodiagnoza stylu
4. Dostosowanie wizerunku do sytuacji publicznych
5. Budowanie wizerunku i autorytetu występującego kolorem i stylem -
strój
akcesoria i symbole statusu
6. Budowanie wizerunku i autorytetu występującego głosem – komunikacja wokalna
7. Budowanie wizerunku i autorytetu występującego słowem – komunikacja werbalna
8. Budowanie wizerunku i autorytetu występującego posta...
Rozwiń program