Techniki sprzedaży i skuteczna komunikacja w obsłudze klienta

Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy
Tematyka:Sprzedaż i marketing
Poziom:Średniozaawansowany

Program

Celem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających handlowca w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych. Szkolenie dostarcza wiedzę i umiejętności w oparciu o sprawdzone etapy rozmowy handlowej oraz zaawansowane techniki komunikacji z klientem.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Etapy rozmowy handlowej.
o proces sprzedaży
o znaczenie poszczególnych etapów

2. Przygotowanie do sprzedaży.
o cele, istotne informacje, narzędzia sprzedaży, nastawienie – kluczowe elementy przygotowania do rozmowy handlowej
o strategie rozwoju sprzedaży

3. Nawiązanie relacji.
o...

Rozwiń program

Warunki przyjęcia:Prosimy o kontakt z Naszymi Doradcami lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Naszej stronie internetowej.
Dyplom:Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN

Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze.

Terminy

RozpoczęcieTrwaPlan zajęćMiejscLokalizacja
dowolny termin2 dni10Kraków
13 listopad 20172 dni10Kraków

Tagi: komunikacja, klient, sprzedaż, relacje

Ostatnia aktualizacja: 3 lipiec 2017






Dołącz do nas!