Typologia klientów czyli handlowiec-kameleon

Oferta jest nieaktualna
Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:blokowy, dzienny
Tematyka:Księgowość, kadry i finanse

Program

1. Klient hardy i arcymiły. Uczestnicy poznają pojęcia i autorskie nazewnictwo.
-Odbywają się ćwiczenia diagnostyczne oraz utrwalające wiedzę. Uczestnicy dowiedzą się jak rozpoznać dane typy klientów.

2. Klient nieśmiały a może jednak drażliwy?
-Uczestnicy poznają jedne z najtrudniejszych typów klientów, poznają różnice. Oprócz tego na szkoleniu uczestnicy dowiedzą się jak postępować z takimi osobami. Podane "klucze" do owocnej współpracy.

3. Klient logika a może obawa?
-Charakterystyka poszczególnych typów klientów, porównanie ich i praca nad doprowa...

Rozwiń program

Uczestnicy:managerów sprzedaży, handlowców początkujących oraz osoby zainteresowane sprzedażą
Warunki przyjęcia:przesłanie formularza zgłoszeniowego
Dyplom:Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości.

Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.

Terminy

Brak podanych terminów.


Tagi: klient, handel, kameleon

Ostatnia aktualizacja: 24 luty 2020






Dołącz do nas!