Ustawa o kontroli w administracji rządowej - poradnik dla kontrolujących i kontrolowanych

Oferta jest nieaktualna
Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny
Tematyka:Księgowość, kadry i finanse

Program

1. Ustawa z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej – podsumowanie i ewaluacja obowiązujących rozwiązań prawnych po 5 latach obowiązywania ustawy.

2. Czym jest nadzór i kontrola? – próba definicji: ujęcie prawne, ujęcie zarządcze, ujęcie praktyczne.

3. Rodzaje kontroli (wg 4 kryteriów podstawowych).

4. Podstawowe pojęcia – siatka pojęć.

5. Cele prowadzenia kontroli (cel podstawowy i cel dodatkowy).

6. Funkcje prowadzenia kontroli.

7. Zakres przedmiotowy ustawy.

8. Zakres podmiotowy ustawy – uczestnicy postępowania kontrolnego....

Rozwiń program

Uczestnicy:dla kierowników i pracowników jednostek kontrolujących – uzyskanie kompendium teoretycznej i praktycznej wiedzy dotyczącej zasad i trybu planowania, p
Warunki przyjęcia:przesłanie formularza zgłoszeniowego
Dyplom:Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości.

Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.

Terminy

Brak podanych terminów.


Tagi: kontrola, ustawa, administracja, rządowa, poradnik

Ostatnia aktualizacja: 19 lipiec 2018






Dołącz do nas!