Rodzaj: | szkolenie kurs |
---|---|
Tryb: | dzienny |
Tematyka: | Księgowość, kadry i finanse » Windykacja |
Program
1. Kategorie dłużników. Dlaczego nie płacą?
typy psychologiczne osobowości dłużników
ich wpływ na spłatę długów
2. Zasady konstruowania skutecznej rozmowy windykacyjnej
7 podstawowych zasad skutecznych negocjacji telefonicznych
umiejętność komunikowania celów i intencji – techniki aktywnego słuchania
stres oraz trudne rozmowy – sposoby radzenia sobie z sytuacjami trudnymi
„stosowany język” – oddziaływanie słownictwa na dłużnika, wpływ „słów” na jego stany emocjonalne,
najczęstsze pułapki językowe (warsztaty)
gra psychologiczna – najprakty...
typy psychologiczne osobowości dłużników
ich wpływ na spłatę długów
2. Zasady konstruowania skutecznej rozmowy windykacyjnej
7 podstawowych zasad skutecznych negocjacji telefonicznych
umiejętność komunikowania celów i intencji – techniki aktywnego słuchania
stres oraz trudne rozmowy – sposoby radzenia sobie z sytuacjami trudnymi
„stosowany język” – oddziaływanie słownictwa na dłużnika, wpływ „słów” na jego stany emocjonalne,
najczęstsze pułapki językowe (warsztaty)
gra psychologiczna – najprakty...
Uczestnicy: | pracownicy działów windykacji |
---|---|
Warunki przyjęcia: | Wypełnienie formularza zgłoszeniowego |
Dyplom: | Certyfikat ukończenia szkolenia Fundacji Rozwoju Rachunkowości. |
Istnieje możliwość organizacji szkolenia dla 2-3 osób, jak również w formie zamkniętej, dostosowanego do Państwa potrzeb. Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia.
Terminy
Brak podanych terminów.
Cena
599 zł brutto/ całość (599 zł netto)
UWAGA! To szkolenie jest zwolnione z podatku VAT. Cena netto jest równa cenie brutto.
Miejsce szkolenia
Fundacja Rozwoju Rachunkowości Oddział Katowice
Ul. Moniuszki 4 Lok 8
40-005 Katowice
Polska
Wysyłanie wiadomości do szkoły zostało wyłączone, ponieważ oferta jest nieaktualna
Tagi: windykacja należności, negocjacje telefoniczne, skuteczne negocjacje, skuteczna windykacja
Ostatnia aktualizacja: 24 luty 2020