Program
Zapraszamy na szkolenie, które jest odpowiedzią na ostatnie zmiany w ustawie o promocji zatrudnienia (..) stawiające przed urzędami pracy nowe wyzwania.
Pracownicy kluczowi CAZ pełnią funkcję doradcy klienta, co oznacza prowadzenie klienta od początku rejestracji do momentu wejścia na rynek pracy. Doradcy klienta mają zatem dużo więcej zadań niż dotychczas i trzymając się zasady tzw. „jednego okienka” muszą ułatwić swojemu klientowi dostęp do tych form wsparcia, które są realizowane przez innych specjalistów CAZ.
To nowe podejście do aktywizacji bezrobotnych wymusza konieczność współpracy międzystanowiskowej w urzędzie pracy, dotyczącej stanowisk w samym CAZ jak i stanowisk w pozostałych komórkach organizacyjnych PUP, w szczególności komórki ewidencji i świadczeń.
Z kolei biorąc pod uwagę nowe propozycje ustawodawcy w zakresie form aktywizacji klientów jak: program PAI, kontraktowanie usług, programy regionalne, pojawia się konieczność współpracy międzyinstytucjonalnej.
Program niniejszego szkolenia ujmuje różne aspekty współpracy pomiędzy pracownikami PUP jak też kwestie formy, zakresu i zasad współpracy PUP z różnymi instytucjami. Układ programu szkoleniowego jest w formule modułowej.
Pierwszy moduł dotyczy współpracy międzystanowiskowej i zawiera takie elementy jak: pojęcie współpracy i jej znaczenie dla efektywności działań, zadania pracowników CAZ, współpraca doradcy klienta innymi specjalistami w CAZ i spoza CAZ.
Drugi moduł to współpraca międzystanowiskowa ujmująca różne aspekty współpracy PUP z takimi instytucjami jak: OPS, AZ, OHP, WUP.
Miejsce szkolenia:
Bel-Ami, Zakopane
Cena obejmuje
- autorskie materiały szkoleniowe
- opiekę poszkoleniową, e-mailową konsultację po kursie
- zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem MEN z dnia 11 stycznia 2012 roku
- przerwy kawowe
- obiady
- kolacje
- noclegi
- ubezpieczenie NNW
Szczegółowe informacje o programie szkolenia, wykładowcy znajdują się na naszej stronie internetowej.
Zapraszamy na szkolenie, które jest odpowiedzią na ostatnie zmiany w ustawie o promocji zatrudnienia (..) stawiające przed urzędami pracy nowe wyzwania.
Pracownicy kluczowi CAZ pełnią funkcję doradcy klienta, co oznacza prowadzenie klienta od początku rejestracji do momentu wejścia na rynek pracy. Doradcy klienta mają zatem dużo więcej zadań niż dotychczas i trzymając się zasady tzw. „jednego okienka” muszą ułatwić swojemu klientowi dostęp do tych form wsparcia, które są realizowane przez innych specjalistów CAZ.
To nowe podejście do aktywizacji bezrobotnych wy...
Rozwiń program