Języki i filologie obceMedycyna i zdrowiePrawo jazdyKosmetyka i urodaKomputery i InternetTurystyka, hotelarstwo i gastronomiaKsięgowość, kadry i finanse
Tematyka: | Biznes i zarządzanie » Szkolenia menedżerskie |
---|
Program
DZIEŃ I – WARSZTATY ZARZĄDZANIA CZASEM
1. Wyzwania w zarządzaniu czasem – dlaczego tak wielu profesjonalistów ma z tym problem?
Klasyczne strategie i narzędzia zarządzania czasem: dlaczego potrzebujesz lepszych rozwiązań?
Jak nasz mózg rozumie pojęcie czasu i co z tego wynika?
Źródło stresu w zarządzaniu czasem – co tak naprawdę pochłania Twoją energię?
Zmniejszyć stres i podwoić skuteczność – czy to możliwe?
Obalamy mity - wielozadaniowość, prawo Parkinsona i FOMO w pracy.
2. Jak podwoić skuteczności i odzyskać pełną kontrolę nad swoim czasem? Zostań „managerem Zen”
Czy Twoje cele są Twoim paliwem? Desire Map jako narzędzie, które napędzi Cię do pracy!
Koła ratunkowe: „zasada 1”, „zjedz tę żabę”, „zasada 2 minut”.
Dwa słowa, dzięki którym odzyskasz kontrolę nad swoim życiem i pracą.
Jak działać, kiedy wszystko ciągle się zmienia?
Metoda „Zen to Done” jako esencja dobrych nawyków w zarządzaniu czasem.
3. Dlaczego niektóre sprawy i projekty nie chcą ruszyć z miejsca? I jak je „odpalić”?
Planowanie: jak często i ile trzeba planować w biznesie?
Dlaczego „sprawy” nie chcą ruszyć z miejsca? Tworzymy listę „moich zaległości”
Jak szybko odpalić każdy biznesowy projekt? Odpalamy Twoje zaległe i nieruszone „sprawy"!
Jak powstają „pożary” w miejscu pracy?
Dlaczego potrzebujesz „mit’ów”, aby zwiększyć skuteczność?
Jak podejmować właściwe decyzje we właściwym czasie? Sekret skuteczności w biznesie - warsztaty.
4. Sprawność operacyjna, czyli jak zarządzać swoim dniem pracy?
Dzień z życia przepracowanego pracownika – analizujemy główne błędy i szkodliwe założenia
Jak tworzyć wykonalne listy zadań do zrobienia? Do It Tommorow M. Forstera, a metoda kontekstowa.
Jak zaplanować efektywny tydzień zgodnie z metodą „Zen To Done”?
W jaki sposób korzystać z kalendarza, aby uniknąć ciągłego przepisywania zaległych zadań?
Studium przypadku: jeden dzień managera – Ćwiczenia na kalendarzach i listach „do zrobienia”
5. Zarządzanie czasem pracy zespołu
Jak delegować, aby pracować mniej osiągając więcej?
Motywowanie przez delegowanie – jak to działa?
Praca na celach, a delegowanie posyłkowe. Studium przypadku z życia managera.
Oczekiwanie – kluczowa zmienna managera.
Organizacja pracy członków zespołu i monitoring pracy – analiza przypadków
DZIEŃ II – WARSZTATY WDRAŻAJĄCE NA NARZĘDZIACH: LAPTOPIE, SMARTPHONIE, ORGANIZACJA DOKUMENTÓW I ORGANIZACJA SKRZYNKI E-MAIL w formie team coachingu „on the job”.
Uczestnicy przynoszą na warsztaty swoje narzędzia pracy: komórki, laptopa, dokumenty, aby przepracować ich używanie pod kątem zwiększania efektywności pracy.
Wprowadzenie do warsztatów:
Komórka, laptop, tablet, chmury danych – jak to połączyć, aby wspierało Twoją pracę?
1. Aplikacje do zarządzania czasem na komórki- testujemy rozwiązania
Cel modułu: zanalizowanie, czy stosowanie aplikacja na smartphona pomaga, czy też przeszkadza w lepszej organizacji czasu- w zależności od uczestnika szkolenia, oraz wybranie najlepszej aplikacji.
Czy warto w ogóle stosować aplikacje na komórki?
Jakie aplikacje ułatwiają organizację pracy? Przegląd najpopularniejszych rozwiązań na Androida, iOS, Windows Phone.
Jak tworzyć listy zadań, aby móc je naprawdę wykonać danego dnia? Test aplikacji.
Kiedy aplikacje dezorganizują pracę i zwyczajnie szkodzą?
Czy warto korzystać z kalendarza na komórce? I kiedy ma on sens?
2. Okiełznać skrzynkę email – warsztaty
Cel modułu: odzyskanie zaufania do własnej pracy poprzez zmierzenie się z tysiącami spraw zalegającymi na skrzynce mailowej tak, aby zamiast być źródłem chaosu, stała się narzędziem wspierającym Twoją pracę. (Szczególnie polecane osobom, które otrzymują od 30 nawet do 150 maili dziennie)
Organizujesz skrzynkę email za pomocą funkcji „szukaj”? Sprawdzamy, dlaczego to zły znak!
Kiedy pracujesz za innych z powodu Twoich maili?
Jak zorganizować skrzynkę e-mail, aby przestać gubić maile?
Ile razy dziennie i jak korzystać z maila?
Ile folderów na wiadomości tak naprawdę potrzebujesz?
Jak połączyć maile z celami, zadaniami i listą spraw do załatwienia, aby stworzyć spójny system?
Warsztaty: analizujemy zawartość skrzynki email
Warsztaty: porządkujemy skrzynki email i organizujemy je tak, aby przestały być źródłem stresu
3. Organizacja dokumentów na laptopie i w chmurze danych/ wspólnych dyskach, a organizacja miejsca pracy – warsztaty
Cel modułu: wyeliminowanie stresu i marnowania czasu z powodu szukania plików i zastanawiania się, gdzie co jest.
Dzięki temu oszczędzisz nawet godzinę tygodniowo.
Ile godzin tygodniowo spędzasz na poszukiwaniu zagubionych plików? I co z tym zrobić?
Jak poukładać foldery, aby były spójne ze skrzynką email oraz papierowymi dokumentami?
Firmowy CRM – jakie warunki trzeba spełnić, aby go efektywnie wykorzystać – warsztaty dla użytkowników
Warsztaty: reorganizujemy zawartość laptopów
Warsztaty: porządkowanie plików i folderów tak, aby maksymalnie oszczędzały Twój czas
4. Osobisty Plan Rozwoju – planowanie działań po szkoleniu
Uczestnicy układają Osobiste Plany Rozwoju
Podsumowanie szkolenia i kluczowych wniosków
Zakończenie i rozdanie certyfikatów
1. Wyzwania w zarządzaniu czasem – dlaczego tak wielu profesjonalistów ma z tym problem?
Klasyczne strategie i narzędzia zarządzania czasem: dlaczego potrzebujesz lepszych rozwiązań?
Jak nasz mózg rozumie pojęcie czasu i co z tego wynika?
Źródło stresu w zarządzaniu czasem – co tak naprawdę pochłania Twoją energię?
Zmniejszyć stres i podwoić skuteczność – czy to możliwe?
Obalamy mity - wielozadaniowość, prawo Parkinsona i FOMO w pracy.
2. Jak podwoić skuteczności i odzyskać pełną kontrolę nad swoim czasem? Zostań „managerem Zen”
Czy Twoje cele są Twoim paliwem? Desire Map jako narzędzie, które napędzi Cię do pracy!
Koła ratunkowe: „zasada 1”, „zjedz tę żabę”, „zasada 2 minut”.
Dwa słowa, dzięki którym odzyskasz kontrolę nad swoim życiem i pracą.
Jak działać, kiedy wszystko ciągle się zmienia?
Metoda „Zen to Done” jako esencja dobrych nawyków w zarządzaniu czasem.
3. Dlaczego niektóre sprawy i projekty nie chcą ruszyć z miejsca? I jak je „odpalić”?
Planowanie: jak często i ile trzeba planować w biznesie?
Dlaczego „sprawy” nie chcą ruszyć z miejsca? Tworzymy listę „moich zaległości”
Jak szybko odpalić każdy biznesowy projekt? Odpalamy Twoje zaległe i nieruszone „sprawy"!
Jak powstają „pożary” w miejscu pracy?
Dlaczego potrzebujesz „mit’ów”, aby zwiększyć skuteczność?
Jak podejmować właściwe decyzje we właściwym czasie? Sekret skuteczności w biznesie - warsztaty.
4. Sprawność operacyjna, czyli jak zarządzać swoim dniem pracy?
Dzień z życia przepracowanego pracownika – analizujemy główne błędy i szkodliwe założenia
Jak tworzyć wykonalne listy zadań do zrobienia? Do It Tommorow M. Forstera, a metoda kontekstowa.
Jak zaplanować efektywny tydzień zgodnie z metodą „Zen To Done”?
W jaki sposób korzystać z kalendarza, aby uniknąć ciągłego przepisywania zaległych zadań?
Studium przypadku: jeden dzień managera – Ćwiczenia na kalendarzach i listach „do zrobienia”
5. Zarządzanie czasem pracy zespołu
Jak delegować, aby pracować mniej osiągając więcej?
Motywowanie przez delegowanie – jak to działa?
Praca na celach, a delegowanie posyłkowe. Studium przypadku z życia managera.
Oczekiwanie – kluczowa zmienna managera.
Organizacja pracy członków zespołu i monitoring pracy – analiza przypadków
DZIEŃ II – WARSZTATY WDRAŻAJĄCE NA NARZĘDZIACH: LAPTOPIE, SMARTPHONIE, ORGANIZACJA DOKUMENTÓW I ORGANIZACJA SKRZYNKI E-MAIL w formie team coachingu „on the job”.
Uczestnicy przynoszą na warsztaty swoje narzędzia pracy: komórki, laptopa, dokumenty, aby przepracować ich używanie pod kątem zwiększania efektywności pracy.
Wprowadzenie do warsztatów:
Komórka, laptop, tablet, chmury danych – jak to połączyć, aby wspierało Twoją pracę?
1. Aplikacje do zarządzania czasem na komórki- testujemy rozwiązania
Cel modułu: zanalizowanie, czy stosowanie aplikacja na smartphona pomaga, czy też przeszkadza w lepszej organizacji czasu- w zależności od uczestnika szkolenia, oraz wybranie najlepszej aplikacji.
Czy warto w ogóle stosować aplikacje na komórki?
Jakie aplikacje ułatwiają organizację pracy? Przegląd najpopularniejszych rozwiązań na Androida, iOS, Windows Phone.
Jak tworzyć listy zadań, aby móc je naprawdę wykonać danego dnia? Test aplikacji.
Kiedy aplikacje dezorganizują pracę i zwyczajnie szkodzą?
Czy warto korzystać z kalendarza na komórce? I kiedy ma on sens?
2. Okiełznać skrzynkę email – warsztaty
Cel modułu: odzyskanie zaufania do własnej pracy poprzez zmierzenie się z tysiącami spraw zalegającymi na skrzynce mailowej tak, aby zamiast być źródłem chaosu, stała się narzędziem wspierającym Twoją pracę. (Szczególnie polecane osobom, które otrzymują od 30 nawet do 150 maili dziennie)
Organizujesz skrzynkę email za pomocą funkcji „szukaj”? Sprawdzamy, dlaczego to zły znak!
Kiedy pracujesz za innych z powodu Twoich maili?
Jak zorganizować skrzynkę e-mail, aby przestać gubić maile?
Ile razy dziennie i jak korzystać z maila?
Ile folderów na wiadomości tak naprawdę potrzebujesz?
Jak połączyć maile z celami, zadaniami i listą spraw do załatwienia, aby stworzyć spójny system?
Warsztaty: analizujemy zawartość skrzynki email
Warsztaty: porządkujemy skrzynki email i organizujemy je tak, aby przestały być źródłem stresu
3. Organizacja dokumentów na laptopie i w chmurze danych/ wspólnych dyskach, a organizacja miejsca pracy – warsztaty
Cel modułu: wyeliminowanie stresu i marnowania czasu z powodu szukania plików i zastanawiania się, gdzie co jest.
Dzięki temu oszczędzisz nawet godzinę tygodniowo.
Ile godzin tygodniowo spędzasz na poszukiwaniu zagubionych plików? I co z tym zrobić?
Jak poukładać foldery, aby były spójne ze skrzynką email oraz papierowymi dokumentami?
Firmowy CRM – jakie warunki trzeba spełnić, aby go efektywnie wykorzystać – warsztaty dla użytkowników
Warsztaty: reorganizujemy zawartość laptopów
Warsztaty: porządkowanie plików i folderów tak, aby maksymalnie oszczędzały Twój czas
4. Osobisty Plan Rozwoju – planowanie działań po szkoleniu
Uczestnicy układają Osobiste Plany Rozwoju
Podsumowanie szkolenia i kluczowych wniosków
Zakończenie i rozdanie certyfikatów
DZIEŃ I – WARSZTATY ZARZĄDZANIA CZASEM
1. Wyzwania w zarządzaniu czasem – dlaczego tak wielu profesjonalistów ma z tym problem?
Klasyczne strategie i narzędzia zarządzania czasem: dlaczego potrzebujesz lepszych rozwiązań?
Jak nasz mózg rozumie pojęcie czasu i co z tego wynika?
Źródło stresu w zarządzaniu czasem – co tak naprawdę pochłania Twoją energię?
Zmniejszyć stres i podwoić skuteczność – czy to możliwe?
Obalamy mity - wielozadaniowość, prawo Parkinsona i FOMO w pracy.
2. Jak podwoić skuteczności i odzyskać pełną kont...
1. Wyzwania w zarządzaniu czasem – dlaczego tak wielu profesjonalistów ma z tym problem?
Klasyczne strategie i narzędzia zarządzania czasem: dlaczego potrzebujesz lepszych rozwiązań?
Jak nasz mózg rozumie pojęcie czasu i co z tego wynika?
Źródło stresu w zarządzaniu czasem – co tak naprawdę pochłania Twoją energię?
Zmniejszyć stres i podwoić skuteczność – czy to możliwe?
Obalamy mity - wielozadaniowość, prawo Parkinsona i FOMO w pracy.
2. Jak podwoić skuteczności i odzyskać pełną kont...