Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny
Tematyka:Biznes i zarządzanie » Szkolenia menedżerskie
Poziom:podstawowy

Program

MARKA „DZIEJĘ SIĘ W GŁOWIE, CZYLI JAK TAM DOTRZEĆ?
Budowanie silnej marki, która miażdży konkurencję!

Na jakich poziomach funkcjonuje marka?
Użyteczność, głupcze! O wartości dodanej i postrzeganej użyteczności.
Ocena skuteczności Twoich działań, czyli skąd masz wiedzieć, że Ci się udało?

TWORZENIE NOWEJ MARKI
Od „zwykłego” produktu lub usługi do silnej marki.

New Thinking design- nazywanie firm i produktów.
Komunikacja marki: koncepcja, symbole, język.
Na co zwracać uwagę? Symbole marki: logo, ikony, identyfikacja wizual...

Rozwiń program

Uczestnicy:Pracowników marketingu, PR, sprzedaży, Product i brand managerów, Kadry zarządzającej.
Warunki przyjęcia:brak
Dyplom:Certyfikat ukończenia szkolenia.

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw

Terminy

Brak podanych terminów.


Tagi: menedżer

Ostatnia aktualizacja: 24 czerwiec 2016






Dołącz do nas!