| Rodzaj: | szkolenie kurs | 
|---|
| Tryb: | dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy | 
|---|
| Tematyka: | Biznes i zarządzanie | 
|---|
| Poziom: | średniozaawansowany | 
|---|
Program
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Zmiana z perspektywy pracownika na perspektywę menedżera, czyli od czego zacząć?
    • siedem niespodzianek, które czekają na nowego menedżera (wąskie gardło decyzyjne, prawdziwy ogląd sytuacji czyli zbieranie informacji z jak największej liczby źródeł, narzędzia decyzyjne, samodzielność pracowników)
    • zadania nowego menedżera czyli od czego zacząć?
    -najważniejsze działania kierownika na początek
    -jak przygotować grunt pod pierwsze działania
    • jakim mam być szefem - dyrektywnym czy partycypacyjnym?
2. Awans przez rekrutację wewnętrzną
Jesteś sfrustrowany koniecznością pracy z dawnymi kolegami, w charakterze ich szefa? Dawni koledzy, zdają się nie przyjmować do wiadomości, że coś się zmieniło i traktują Cię …, nie tak jak byś chciał? To ślepa uliczka. Dowiesz się co z tym w praktyce zrobić.
    • możliwe reakcje zespołu na nową sytuację i jak sobie z nimi radzić?
    • co zrobić z trudną osobą w zespole, konkurentem do awansu?
    • pomoc nowemu menedżerowi – zadania dla firmy: proces adaptacji, rola przełożonego, mentoring.
3. Jak doskonalić się jako lider?
Aby ludzie zaaprobowali Cię jako lidera potrzebujesz być kompletny w różnych aspektach. W tej części popracujemy nad tym jak mówić, co mówić, nad postawą, pewnością siebie, samoświadomością … bo, żeby rozwijać innych trzeba znać i rozwijać siebie.
    • trafna samoocena – jak pogłębiać znajomość swoich mocnych i słabych stron
    • jakie działania i postawy budują autorytet?
    • znaczenie samokontroli i narzędzia jej rozwijania
    • pewność siebie – czyli co zyskujesz i co o pokazuje twoja mowa ciała, ton głosu i treść komunikatów
       -budowanie pewności siebie metodą „power poses”, szybkich zmian w ciele regulujących poziom odpowiednich
       -praca głosem, czyli intonacja, dykcja, swoboda mówienia, siła głosu.
4. Jak stworzyć odpowiedzialny, współpracujący zespół?
Jaki jest najpowszechniejszy błąd szefów w komunikowaniu się?
Skupianie się wyłącznie na tym co chcą przekazać pracownikowi. Jeśli odwrócisz tę tendencję, będziesz w stanie rozumieć swoich ludzi i sam być zrozumiany.
    • jak rywalizacja i współpraca pomiędzy członkami zespołu wpływają na efektywność   pracy zespołowej?
    • praktyczne narzędzia do tworzenia zaangażowanego zespołu, żeby ludzie:
        -naprawdę się angażowali
        -brali odpowiedzialność nie tylko za swój obszar, ale też za cały zespół
        -ufali sobie nawzajem i polegali na sobie
        -mówi sobie nawzajem nawet trudne rzeczy, o błędach, bez ukrytych intencji
        -zgłaszali pomysły, wychodzili z inicjatywą usprawnień
 
5.  Jak delegować i rozliczać efektywność pracownika?
O delegowaniu się więcej mówi, niż je prawidłowo praktykuje. A to przecież    najlepszy sposób na zwiększanie wartości pracownika w swoim zespole. Poczujesz na własnej skórze, jak krzywdzące dla pracownika może być niewłaściwe delegowanie. I jak to robić właściwie, żeby otrzymać wszystkie korzyści.
    • błędy w delegowaniu
    • praktyka, czyli jak właściwie delegować zadania?
    • planowanie delegowania
    • w jaki sposób i po co kontrolować vs zaufanie do pracownika?
6. Jak zwiększyć efektywność rozmów z pracownikami?
Doświadczyłeś już uczucia niezrozumienia i złości, kiedy pracownik nie   wykonuje Twojego polecenia lub wykonuje je niewłaściwie?  Albo mówi, że zrobi i nie robi? Przekazujesz pracownikowi zadanie a on protestuje? Wyobraź sobie, że możesz zmienić te sytuacje, zmieniając swój sposób rozmów z pracownikami.
Nauczę Cię prowadzić rozmowy rozwojowe, budujące więź, pozwalające poznać co motywuje Twojego pracownika oraz dyscyplinujące. Doświadczysz tego na sobie!
    • motywujące przekazywanie zadań, monitorowanie ich wykonania i egzekwowanie,
    • motywacja do zmiany vs wysiłek szefa związany z pokonywaniem oporu, czyli różnice w skuteczności metod udzielania informacji zwrotnej – podejście push vs pull
    • motywujące przekazywanie celów
    • techniki rozmów rozwojowych i motywujących pracownika
Jak poprowadzić rozmowę rozwojową? Jak poprzez rozmowę odkryć co motywuje pracownika? Pokażę Ci różnice pomiędzy rodzajami udzielania informacji zwrotnej w odniesieniu do zachowania lub wykonania zadania.
      -STAGES
    • techniki dyscyplinowania i egzekwowania
Wkrocz na właściwą drogę! Stwórz zwycięski zespół ….
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Zmiana z perspektywy pracownika na perspektywę menedżera, czyli od czego zacząć?
    • siedem niespodzianek, które czekają na nowego menedżera (wąskie gardło decyzyjne, prawdziwy ogląd sytuacji czyli zbieranie informacji z jak największej liczby źródeł, narzędzia decyzyjne, samodzielność pracowników)
    • zadania nowego menedżera czyli od czego zacząć?
    -najważniejsze działania kierownika na początek
    -jak przygotować grunt pod pierwsze działania
    • jakim mam być szefem - dyrektywnym czy partycypacyjnym?
2. Awan...
Rozwiń program
| Warunki przyjęcia: | Prosimy o kontakt z Naszymi Doradcami lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Naszej stronie internetowej | 
|---|
| Dyplom: | Dyplom ukończenia szkolenia | 
|---|
Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze
Terminy
| Rozpoczęcie | Trwa | Plan zajęć | Miejsc | Lokalizacja | 
|---|
| dowolny termin | 2 dni |  | 10 | Gdańsk | 
| dowolny termin | 2 dni |  | 10 | Gdańsk | 
Cena
1820 zł brutto/ całość (1480 zł netto)
Wpisowe: 600 zł
1729 zł z EDUKACJĄ
Miejsce szkolenia
Oddział Gdańsk
ul. Szafarnia 11, lokal F8
80-801 Gdańsk
Polska
Tagi: manager, zespół, motywowanie, budowanie zespołu
Ostatnia aktualizacja: 2 wrzesień 2019