Pozyskiwanie lub rozszerzanie współpracy z kluczowymi i strategicznymi klientami

Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny, wyjazdowy
Tematyka:Sprzedaż i marketing
Poziom:średniozaawansowany

Program

1. Dostałem informacje jak będziemy pracować i czego będzie dotyczyć szkolenie
• Cele i program szkolenia
• Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu
• Oczekiwania uczestników związane ze szkoleniem.

2. Wiem jakich efektów się ode mnie oczekuje i jestem zmotywowany do pracy
• Czego ode mnie oczekują? – Klienci i mój Przełożony
• Strefy wpływu uczestników szkolenia w odniesieniu do oczekiwań stron
• Korzyści z profesjonalnego podejścia do procesu sprzedaży

3. Segmentacja rynku potencjalnych Klientów
•...

Rozwiń program

Uczestnicy:Przedstawicielstw Handlowych, Sales Managerów, Key Account Managerów ,Dyrektorów Sprzedaży
Warunki przyjęcia:Prosimy o kontakt z Naszymi Doradcami lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Naszej stronie internetowej
Dyplom:Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN

Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze

Terminy

RozpoczęcieTrwaPlan zajęćMiejscLokalizacja
dowolny termin 10Wrocław

Tagi: klient, komunikacja, perswazja, trudny klient, autoprezentacja

Ostatnia aktualizacja: 18 grudzień 2018






Dołącz do nas!