Skuteczna strategia marketingowa, czyli jak sprawić, żeby konsumenci i nabywcy wybierali nasze produ

Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy
Tematyka:Sprzedaż i marketing » Marketing i reklama
Poziom:Średnio zaawansowany

Program

1. Wstęp: środowisko marketingowe.
Moduł obejmuje między innymi następujące zagadnienia:
o Element historii – skąd wziął się dzisiejszy marketing?
o Element teraźniejszości – marketingowe zasady rynku w dniu dzisiejszym.
o Element przyszłości – czego możemy się spodziewać w marketingu?
2. Zrozumienie konsumenta i nabywcy jako podstawa sukcesu firmy.
Moduł obejmuje między innymi następujące zagadnienia:
o To konsument jest naszym szefem – płacąc za nasze produkty, płaci nasze pensje.
o Psychologia konsumenta – dlaczego wybiera te produkty, a nie inne?...

Rozwiń program

Uczestnicy:Osoby chcące wzmocnić pozycję firmy na rynku poprzez stworzenie i wdrożenie skutecznej strategii marketingowej.
Warunki przyjęcia:Prosimy o kontakt z naszymi Doradcami
Dyplom:Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN

Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze.

Terminy

RozpoczęcieTrwaPlan zajęćMiejscLokalizacja
dowolny termin 10Warszawa

Tagi: marketing, strategia marketingowa, środowisko marketingowe, analiza otoczenia, wdrażanie strategii

Ostatnia aktualizacja: 20 listopad 2015






Dołącz do nas!