Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny, indywidualny / do ustalenia, wyjazdowy
Tematyka:Administracja i usługi » Obsługa klienta
Poziom:Średnio zaawansowany

Program

Celem szkolenia jest poznanie i zdefiniowanie podstawowych procesów psychologicznych, ekonomicznych i biznesowych decydujących o powodzeniu lub porażce w kontaktach handlowych z klientem na rynku. Poznanie metod i umiejętności jak dzielić się doświadczeniami, aby nie popełniać tych samych błędów.


1. Budowanie perspektywicznych relacji w kontakcie z klientem
o Oczekiwania i nastawienie jako fundament pozytywnych relacji.
o Co jest niezbędne i pożądane, a co niedozwolone w kontaktach z Klientem.
o Rozpoznawanie psychologicznej sylwetki Klienta i współdziałanie.
o Styl...

Rozwiń program

Warunki przyjęcia:Prosimy o kontakt z naszymi Doradcami
Dyplom:Dyplom ukończenia szkolenia AVENHANSEN

Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze.

Terminy

RozpoczęcieTrwaPlan zajęćMiejscLokalizacja
dowolny termin2 dnipon 10:00-18:00
wto 09:00-17:00
10Poznań
dowolny termin2 dni10Poznań

Tagi: metody sprzedaży, techniki sprzedaży, obsługa klienta, rozmowa telefoniczna, relacje z klientem

Ostatnia aktualizacja: 20 listopad 2015






Dołącz do nas!