Specyficzne trudności w nauce. (dysleksja, dyspraksja, SLI, dyskalkulia). Diagnoza i projektowanie..

Rodzaj: szkolenie kurs
Tryb:dzienny
Tematyka:Pedagogika i edukacja
Poziom:podstawowy/średniozaawansowany

Program

Cel szkolenia:

Zapoznanie z problematyką specyficznych zaburzeń w oparciu o neuropsychologiczny model rozwoju
Zapoznanie z procedurą wywiadu diagnostyczno-klinicznego
Procedury planowania terapii

Program:

1. Neuropsychologiczna koncepcja kształtowania się zespolonych, symbolicznych reprezentacji umysłowych – implikacje do diagnozy i terapii

2. Specyficzne trudności w uczeniu się - Diagnoza różnicowa

3. Świadomość fonologiczna a czytanie i pisanie

4. Planowanie terapii.
Uczestnicy:Szkolenie przeznaczone jest dla psychologów, pedagogów, terapeutów pedagogicznych.
Warunki przyjęcia:płatność przed szkoleniem
Dyplom:Uczestnicy otrzymują zaświadczenia o ukończeniu szkolenia wydawane przez Centrum Wspomagania Rozwoju Osobowości.

Szkolenie prowadzi mgr Irena Sosin - psycholog, pedagog specjalny, terapeuta poznawczo-behawioralny, terapeuta dzieci, młodzieży i dorosłych (diagnoza i terapia: dysleksja, ADHD, zaburzenia emocjonalne, depresyjne i lękowe), socjoterapeuta.

Terminy

RozpoczęcieTrwaPlan zajęćMiejscLokalizacja
dowolny termin 20Warszawa

Tagi: dysleksja, dyspraksja, SLI, dyskalkulia, diagnoza

Ostatnia aktualizacja: 18 grudzień 2017





Dołącz do nas!